Kimera Forum : Phorum 5
Schreibt rein was euch stört, was euch gefällt, was besser sein könnte, wie es besser wäre, usw..
ACHTUNG! Aus gegebenem Anlass (Spam) müsst ihr euch jetzt leider registrieren um in unser Forum zu posten!
Wir wollen nicht wissen, WER postet, sondern nur verhindern dass sogenannte Spam-Bots (Programme, die automatisch ihre Texte in Foren eintragen) Zugang erhalten.
Uns interessiert auch eure E-Mail-Adresse nicht, sie wird weder weitergegeben, noch öffentlich zugänglich gemacht, sondern dient nur zur Verifizierung des Accounts, den ihr jederzeit selbst wieder löschen könnt.

Für den LESEZUGRIFF ist allerdings nach wie vor KEINE REGISTRIERUNG NOTWENDIG.

Danke für euer Verständnis
The fastest message board....ever.
toevoegen door van de marathon
Posted by: Banning (IP Logged)
Date: October 17, 2019 06:50AM

Ik heb problemen met mijn computer, dus in plaats van een samenvatting van het raceweekend gevuld met prachtige foto's en PR-dromen, laten we eens kijken naar wat ik hierna ga bespreken.

Aanstaande zaterdag gebruik ik een Ultra.
Ja, 6 dagen na een halve marathon PR rijd ik de Chabot Nike Air Zoom Pegasus 36 Mujer Trail Run 50k (31 mijl) met Inside Trail. Ik train hard voor mijn 50 mijlrace begin april, wat betekent dat ik een aantal goede kwaliteit mijlen moet halen met hoogteverschillen op de paden. Deze moet in de mal passen:

Ik heb een 50 mijl race in april die ik zal proberen om 11 uur te breken. 50k is ongeveer 63% van de afstand, dus sub 7 zou me op tempo brengen (nauwelijks). Denk maar aan, nadat ik de 50k heb voltooid, zou ik nog 20 mijl Nike Air Max 270 Damen moeten rennen ... waarin alles zou kunnen gebeuren. Maar het is een trainingsrun, dus ik ga voor sub-7 en weet dat het halen van de kilometers het belangrijkste is.

Nogmaals bedankt voor alle goede wensen en felicitaties op Twitter en Instagram. Ik krijg binnenkort een samenvatting, afhankelijk van de status van mijn computer.

Over precies ??n jaar zal de marathon van de vrouwen van de Olympische Nike Cortez Damen Spelen van 2012 hier in Londen aan de gang zijn. Om dit feit te vieren, heb ik gisteravond een ronde van de 8 mijl-loops gelopen die de marathoncompertitors voor dames en heren drie keer zullen doen op de offici?le cursus. En voor uw kijkplezier - ik nam enkele foto's.
Houd je hoed vast, want dit is een marathonpost op meer dan ??n manier ... en ik moet zweten en gutsen. Als je het evenement op tv bekijkt, wil je misschien nog meer plezier Nike Air Pegasus 83 Uomo op de grote dag toevoegen door van de marathon een drinkspel te maken. Waarom nu niet oefenen? Drink elke keer dat je een monument in Londen ziet.
We beginnen op de Mall, in het zicht van Buckingham Palace (drankje). Lopers van de London Marathon weten dit als de laatste meters, dus het kan een beetje een puinhoop zijn dat dit het begin is, maar ook mijlen 2, 10, 18 en 26. Uiteraard niet voor mij - aangezien London Marathon me blijft afwijzen .

Om een ??hoek en dit is waar de cursus een beetje interessant voor mij werd. De Embankment en Mall zijn mijn speeltuin, ik ren er een paar dagen per week rond en het is mooi recht. Maar de oostkant van de baan is minder bekend - hij draait en draait ook als een achtbaan. Dat kan uitsluiten en wereldrecordbrekende prestaties - dat is mijn excuus hoe dan ook. Hoewel ik betwijfel of Paula Radcliffe Nike Air Pegasus 83 Hombre haar kaart moet blijven uithalen zoals ik deed. Dus hier zijn we bij het geldschot - de trappen van St Paul's Cathederal passeren.

Rechts, rechts, links, rechts, rechts en we zijn door een straat gegaan genaamd 'Little Britain' (het was geen foto waard) en staan ??op een zeer onge?nspireerde mijl 5, 13 en 21 marker (zie je mijn gezicht? hoe onge?nspireerd eruit ziet). Het ligt tegenover een nieuw winkelcentrum en daarom besloot ik om deze pittoreske Pret a Manger te kiezen voor mijn achtergrond. Als je het drinkspel doet, ga dan zitten voor deze foto.



Subject Views Written By Posted
toevoegen door van de marathon 59 Banning 10/17/19 06:50AM


Sorry, only registered users may post in this forum.
This forum powered by Phorum.