Kimera Forum : Phorum 5
Schreibt rein was euch stört, was euch gefällt, was besser sein könnte, wie es besser wäre, usw..
ACHTUNG! Aus gegebenem Anlass (Spam) müsst ihr euch jetzt leider registrieren um in unser Forum zu posten!
Wir wollen nicht wissen, WER postet, sondern nur verhindern dass sogenannte Spam-Bots (Programme, die automatisch ihre Texte in Foren eintragen) Zugang erhalten.
Uns interessiert auch eure E-Mail-Adresse nicht, sie wird weder weitergegeben, noch öffentlich zugänglich gemacht, sondern dient nur zur Verifizierung des Accounts, den ihr jederzeit selbst wieder löschen könnt.

Für den LESEZUGRIFF ist allerdings nach wie vor KEINE REGISTRIERUNG NOTWENDIG.

Danke für euer Verständnis
The fastest message board....ever.
gelpads in mijn schoenen
Posted by: Banning (IP Logged)
Date: October 12, 2019 07:32AM

En daar heb je het. 13,1 mijl en ren door Nike Internationalist Damen San Francisco. Nu kun je een glimp opvangen van wat je kunt verwachten op de racedag en een aantal van de bezienswaardigheden die ik te zien krijg als ik als een gek door de stad ren.

E?n ding dat ik je moet laten weten ... en ik zou mijn werk als hardloper in Bay Area en fan van sociale media-popcultuur niet doen als ik het je niet vertelde, maar als je zin hebt in een wandeling na je bent een beetje opgeschrikt en hebt genoten van alle festiviteiten aan de finishlijn - een mijl ten oosten van de finish is Alamo Square Park. Ook bekend als waar de Painted Ladies zijn. Je kent ze misschien niet met die naam, maar kijk naar de onderstaande foto en je weet precies Nike Air Max 90 Femme waar ik het over heb. Het is een beetje een klim om er te komen, maar niets zo serieus als wat je net hebt gelopen. Het biedt ook een geweldig uitzicht op het centrum van San Francisco, inclusief de Transamerica-piramide (je kunt het niet zien omdat ik zit terwijl ik de onderstaande foto heb genomen, maar als je staat, kun je het hele centrum zien).

Om er te komen: Grove Street ligt direct achter het Bill Graham Civic Auditorium. Loop gewoon naar het oosten tot je het park raakt (plus / min 1 mijl). Het is zo simpel.

Daar heb je het. Mijn voorbeeld van de Rock ?n? Roll-cursus in San Francisco. Als u ge?nteresseerd bent om het uit te voeren, werkt de onderstaande code tot eind maart wanneer de online registratie wordt gesloten. Ik zal daar zijn en ik ken tonnen andere hardlopers die het ook zullen runnen. Ik verwacht dat foto-waanzin dit weekend zal gebeuren, dus je bent gewaarschuwd.

Weet je nog dat ik drie weken voor de marathon van Edinburgh aan mijn achillespees trok? En hoe ik in de aanloop naar de marathon van Veneti? mijn lies Nike Air Max 270 Femme verrekte, toen van mijn fiets viel en op mijn knie landde? Evenals hoe ik een slecht geval had van scheenbeentjes ter voorbereiding op de marathon van Nottingham?
In de aanloop naar de Manchester Marathon wilde ik maar ??n ding: een blessurevrije trainingscyclus. Het ging allemaal zo goed. Mijn trainingssessies werden afgevinkt zonder er een te missen, ondanks enkele behoorlijk waardeloze persoonlijke dingen waar ik mee Adidas Zx Flux Femme te maken had. Mijn benen voelden sterk aan en ik genagelde een 20-mijlsloop in het marathon-doelsnelheid.

Eindelijk leek het erop dat de sterren waren uitgelijnd en dit zou de marathon worden waar ik een tijd kon bepalen die me niet alleen een kwalificatie ?Good for Age? voor de Marathon van Londen opleverde, maar die ook zou breken en met tijd zou eindigen om te sparen.

Toen ging ik winkelen voor jeans.

Mijn benen hebben zich zo goed gedragen tijdens deze trainingscyclus dat ik dacht dat het leuk zou zijn om ze ergens mee te trakteren - een nieuwe skinny jeans. Ik baande me een weg door de menigte in Oxford Street in een paar Converse toen ik bang was - het voelde alsof ik op een spijker had gestapt.

Een pijn stak in de voetboog. Ik hobbelde Nike Air Max 720 Donna rond en ging toen naar huis om wat tijd met Dr. Google door te brengen. Toen, twee dagen later, de pijn niet was verdwenen, het lopen een probleem bleek te zijn en mijn lange run was geannuleerd ten gunste van een cyclus, was paniek overgenomen.

Al die trainingen, al die intervallen, al die kilometers die zo goed waren verspild. Ik zou mijn droommarathon in Manchester niet kunnen lopen. Terwijl de woorden ?Plantaire fasciitis? door mijn hoofd stroomden, zag ik geen manier waarop ik in staat zou zijn om de startlijn te maken, laat me mijn PB kapot slaan.

Ik heb vriendelijke fysio Julia gemaild. Ze stelde voor om mijn kuiten drie keer per dag te strekken, omdat dit de oorzaak zou kunnen zijn en mijn voet op een bevroren fles water te rollen. Ik wilde gaan hardlopen om het te testen, dus vertelde ze me wat hielgelpads te halen.

Na 10 dagen niet te rennen stapte ik zenuwachtig naar Asics Gel Lyte 3 Womens buiten voor een run, gelpads in mijn schoenen en kenisiology tape op mijn voet. Na een korte eerste mijl voelde mijn voet ok, maar na 10 dagen niet rennen voelde ik raar en onhandig. De volgende dag ging ik weer op pad. Het had mijn laatste lange run voor de marathon moeten zijn - een 20 miler. Maar dit ging niet gebeuren.

Ik ging op zoek naar een vlak stuk grond - bergop rijden gaf me nog steeds problemen. Ik liep hard zonder te weten hoeveel kilometers ik zou kunnen afleggen en bedacht dat een paar snelle degenen veel langzamere zouden compenseren.

Na 13 mijl was ik nog steeds aan het rennen, maar ik was te snel gegaan en had gewoon een beetje een halve marathon tempo gelopen. Het voelde vreselijk, maar ik deed nog twee mijl en schreef een respectabele 15 op mijn trainingsplan waar de 20 had moeten zijn.

Nu is het taps toelopende tijd. Ik kan nu niets meer doen, maar hoop dat Asics Gel Lyte 3 Mujer mijn voet de komende drie weken volledig kan herstellen, niet duwen door te veel of te snel te rennen, en vertrouw erop dat de training die ik v??r die gemiste 10 dagen heb gedaan, zal bewijzen dat hij op racedag komt. We zullen zien.



Subject Views Written By Posted
gelpads in mijn schoenen 60 Banning 10/12/19 07:32AM


Sorry, only registered users may post in this forum.
This forum powered by Phorum.