Kimera Forum : Phorum 5
Schreibt rein was euch stört, was euch gefällt, was besser sein könnte, wie es besser wäre, usw..
ACHTUNG! Aus gegebenem Anlass (Spam) müsst ihr euch jetzt leider registrieren um in unser Forum zu posten!
Wir wollen nicht wissen, WER postet, sondern nur verhindern dass sogenannte Spam-Bots (Programme, die automatisch ihre Texte in Foren eintragen) Zugang erhalten.
Uns interessiert auch eure E-Mail-Adresse nicht, sie wird weder weitergegeben, noch öffentlich zugänglich gemacht, sondern dient nur zur Verifizierung des Accounts, den ihr jederzeit selbst wieder löschen könnt.

Für den LESEZUGRIFF ist allerdings nach wie vor KEINE REGISTRIERUNG NOTWENDIG.

Danke für euer Verständnis
The fastest message board....ever.
herum und trat heftig
Posted by: Banning (IP Logged)
Date: October 10, 2019 08:51AM

Het was geweldig om omringd te zijn door de fitnessgemeenschap. Ik ben gewend rond RUNNERS te zijn op exposities, maar dit was meer in de trant van gewichtheffers, trainers, crossfitters, yogi's ... als hardloper voelde ik 95% van de tijd een beetje uit mijn element, maar kon voel de passie / enthousiasme in de kamer. De hoofdgedachte was Diana Nyad - de inspirerende langeafstandszwemmer die onlangs (op 64-jarige leeftijd) 'de eerste persoon werd die bevestigde om van Cuba naar Florida te zwemmen zonder de hulp van een haaienkooi.' een marathon als een "kortere afstandsrace".

We hoorden ook van Augie Nieto, "een pionier in de fitnessbranche". Nike Air Zoom Pegasus 31 Womens Als je bekend bent met de "ijsemmeruitdaging" die de VS overspoelt, weet je dat er een voortdurende strijd is om onderzoek en geneesmiddelenontwikkeling te financieren. gericht op het be?indigen van ALS, of gewoonlijk aangeduid als de ziekte van Lou Gehrig. Het was een ontroerende Nike Air Max 95 Femme en ontroerende toespraak en een kamer vol met trainers en fitnessliefhebbers raakte bijna allemaal in tranen over het verhaal van Augie die zijn dochter door het gangpad liep.

Omdat we bloggers zijn, hebben we het geluk om met een aantal van onze favoriete merken te kunnen werken, maar velen van ons weten niet zeker hoe ze dat kunnen realiseren. Gelukkig hadden we een panel van experts die bereid waren om enig inzicht te delen: Kelly Olexa, Tracy Hollywood en Whitney English (hieronder getoond) organiseerden een sessie met de titel ?Hoe benader je merken en verkoop jezelf.? Ik zou het niet kunnen doen recht aan een uur aan informatie, maar een paar punten waar ze het over hadden, waren om je stem te vinden - wees JIJ! Dat is met wie het merk wil samenwerken ... probeer niet de blog van iemand anders te spiegelen, omdat je Nike Air Max 720 Damen publiek kan zien of er echte passie achter zit. Een ander punt was om een ??merk te bereiken als je echt een fan van hen bent. Het kan zo simpel zijn als het volgen op sociale media of interactie met hen ... laat ze WETEN dat je van hun product houdt. Zoals ik al zei, het was veel informatie en als ik een link vind naar iemand die gedetailleerde notities deelde, beloof ik een link te delen.

De volgende ochtend reden de twee mannen die het pension runden mijn plaats rond naar de voorpoort en stonden op me te wachten en te glimlachen. "Je fiets is klaar." De fiets, net als de tuktuk, taxi en trein die ik de dag ervoor had genomen, was minder dan klaar voor de taak in de hand, maar het zou volstaan.

Ik vertrok om de 6 km van mijn pension naar de tempels op mijn geleende fiets te fietsen. De rode onverharde weg waarop het pension Nike Air Max 2017 Uomo lag, maakte al snel plaats voor een grindpad en uiteindelijk raakte ik de gladde brede wegen die naar het noorden naar de tempels leidden. Auto's, bromfiets en tuktuks piepen toen ze me inhaalden. Locals op weg naar hun werk opgestapeld in de achterkant van een pick-up truck staarde me aan, zwaaiend en glimlachend. Toeristen in koetsen met airconditioning keken op me neer terwijl ze voorbij reden op weg naar Angkor.

De drukke stad Siem Reap maakte plaats voor de velden en bomen waar ontdekkingsreizigers in de 16e eeuw hun weg hadden gevonden op zoek naar de legendarische verloren stad. Af en toe langs de weg kraam verkopen van schilderijen van de tempels werd minder en minder frequent totdat al snel was er niets en niemand in de buurt, alleen ik en de bomen. En dan, clunk. De ketting is van de fiets gevallen.

Thuis in Nike Air Max 90 Herren Londen wordt het met trots een ?single speed? fiets genoemd. Er was tenslotte maar ??n verroest tandwiel om de stijve ketting weer op te worstelen. Met het probleem opgelost keek ik naar mijn kaart - het gebrek aan verkeer en souvenirwinkels had een aanwijzing moeten zijn dat ik de verkeerde kant op ging. Ik draaide de fiets om en trapte hard naar de afslag. Ik had twee mijl terug moeten nemen, maar de fiets had andere idee?n. Clunk.

Elke keer als ik wat relatieve snelheid oppikte, protesteerde de fiets en kwam de ketting weer los. Elke tijd die werd gewonnen door sneller te gaan, ging verloren door te moeten afstappen en de ketting terug in positie te dwingen. Ik gaf toe aan de eisen van de fiets en vertraagde.

Bij de beveiligingspoort werd mijn foto genomen en afgedrukt op mijn driedaagse toeristenpas, compleet met de zwarte Adidas Yeezy Boost 350 Mujer vlek vet onder mijn linkeroog. Een ambtenaar wees me in de richting van de toiletten zodat ik de tekenen van mijn gevecht kon wassen met de ketting van mijn handen, armen en gezicht.



Subject Views Written By Posted
herum und trat heftig 70 Banning 10/10/19 08:51AM


Sorry, only registered users may post in this forum.
This forum powered by Phorum.