Kimera Forum : Phorum 5
Schreibt rein was euch stört, was euch gefällt, was besser sein könnte, wie es besser wäre, usw..
ACHTUNG! Aus gegebenem Anlass (Spam) müsst ihr euch jetzt leider registrieren um in unser Forum zu posten!
Wir wollen nicht wissen, WER postet, sondern nur verhindern dass sogenannte Spam-Bots (Programme, die automatisch ihre Texte in Foren eintragen) Zugang erhalten.
Uns interessiert auch eure E-Mail-Adresse nicht, sie wird weder weitergegeben, noch öffentlich zugänglich gemacht, sondern dient nur zur Verifizierung des Accounts, den ihr jederzeit selbst wieder löschen könnt.

Für den LESEZUGRIFF ist allerdings nach wie vor KEINE REGISTRIERUNG NOTWENDIG.

Danke für euer Verständnis
The fastest message board....ever.
uk, is dat je een andere kant op ging. U ze
Posted by: yaya2017 (IP Logged)
Date: July 22, 2019 05:26AM

JOSEPH COOPER: Bedankt Nike Air Max TN Mujer dat je me hebt. EUGENE RABKIN: Dank je. Martin: Dus laat me even iets lezen dat Alyssa in haar stuk schreef. Ze zei dat weinig dingen Amerikaanser zijn dan de pogingen van een gigantisch bedrijf om winst te maken op een patriottisch embleem, en vervolgens het product zien opduiken in een cultureel vuur. Waarvan akte. Zoals www.verdeypaisaje.es opgemerkt, Alyssa. Ik ga eerst eerst naar professor Nike Air Presto Womens Cooper omdat ik het eens ben met het besluit van Nike om de schoenen aan te trekken. Klopt dat? COOPER: Dat is juist.MARTIN: Omdat? COOPER: Ik ben het ermee eens, omdat we in een zeer gepolitiseerd klimaat leven. En als we nadenken over wat de betekenis van bepaalde symbolen in de geschiedenis betekent en wat ze in hedendaagse termen betekenen, dan denk ik dat het belangrijk is dat als we op weg zijn om een Adidas NMD Dámské ??perfectere unie te worden Nike Air Max 270 Damen en de positionaliteiten van Nike Air Max 270 Mujer diverse groepen respecteren, we dan misschien overwegen symbolen die we vierden - ie,

?de zuidelijke vlag, oftewel de oorspronkelijke vlag van 13 kolonies - dat symbool is geen symbool voor eenheid voor alle Amerikanen. En dus, rekening houdend met groepen die historisch onderdrukt zijn, zoals Afro-Amerikanen in die periode Nike Free Run 3.0 Femme waarin die vlag is gemaakt, ik denk dat het een Nike Air Max 95 Femme heel geschikt gebaar was voor Nike om die specifieke stijl van schoen te trekken.MARTIN: Dus, Alyssa, ik ga hier naar je toe omdat, weet je, in tegenstelling tot sommige mensen voor wie, weet je , Kaepernick is gewoon het geschenk dat blijft geven - ik bedoel, er zijn mensen die gewoon woedend zijn over alles wat hij doet, en er zijn mensen die dit willen omzetten in een referendum over mensen die van Amerika www.anamartinez.es houden versus Nike Air Vapormax Femme de mensen die niet Nike Air Presto Femme van Amerika houden . Maar Nike Roshe Run Womens een van de dingen die ons Nike Air Vapormax Femme interesseren voor je stuk, is dat je een andere kant op ging. U zei dat u niet ontkent dat misschien deze vlag is geco?pteerd door deze blanke suprematie groepen.

ROSENBERG: Nou, en ik vind het een heel interessante vraag. Op welk moment is iets zo grondig geco?pteerd dat het niet meer terug kan Nike Roshe Run Mujer naar de oorspronkelijke betekenis? En omdat Nike Roshe Run Mujer een paar obscure Klan-groepen of iemand van Identity Evropa of een paar schokken op een middelbare schoolvoetbalspel in Michigan een historisch symbool zoals de vlag van Betsy Ross proberen te gebruiken, wie kan zeggen dat ze winnen? Weet je, waarom doen klootzakken die iets willen doordringen met een nieuwe betekenis die het misschien niet noodzakelijkerwijs heeft gehad - waarom kunnen we zeggen dat ze gelijk hebben, dat ze dit Adidas ZX 750 Dames kunnen vergiftigen en Nike Air Max 270 Dámské dan kan niemand van ons Nike Air Pegasus 83 Mujer heb het?



Subject Views Written By Posted
uk, is dat je een andere kant op ging. U ze 70 yaya2017 07/22/19 05:26AM


Sorry, only registered users may post in this forum.
This forum powered by Phorum.