Kimera Forum : Phorum 5
Schreibt rein was euch stört, was euch gefällt, was besser sein könnte, wie es besser wäre, usw..
ACHTUNG! Aus gegebenem Anlass (Spam) müsst ihr euch jetzt leider registrieren um in unser Forum zu posten!
Wir wollen nicht wissen, WER postet, sondern nur verhindern dass sogenannte Spam-Bots (Programme, die automatisch ihre Texte in Foren eintragen) Zugang erhalten.
Uns interessiert auch eure E-Mail-Adresse nicht, sie wird weder weitergegeben, noch öffentlich zugänglich gemacht, sondern dient nur zur Verifizierung des Accounts, den ihr jederzeit selbst wieder löschen könnt.

Für den LESEZUGRIFF ist allerdings nach wie vor KEINE REGISTRIERUNG NOTWENDIG.

Danke für euer Verständnis
The fastest message board....ever.
spaar je kilometers
Posted by: Banning (IP Logged)
Date: July 5, 2019 10:30AM

Ze zeggen dat een van de beste manieren om een ??partner te vinden (zoals in vriend / vriendin, geen trainingspartner) www.simadelpulpo.es is om iets te vinden dat je leuk vindt en dat je in contact brengt met mensen die ook van die dingen genieten. Maar ik denk dat dit advies meestal dingen als Salsa-klassen of een pottenbakkersklasse betekent. Als je van deze dingen geniet, kun je niet alleen leden van de tegenovergestelde (of dezelfde) sex ontmoeten die jouw interesse delen, maar je ziet er behoorlijk goed uit als je ze ontmoet. Latijns-Amerikaanse dansen = heet. Aardewerk = heet. Oh kom op, we herinneren ons allemaal die sc?ne uit Ghost met Patrick Swazee en Demi Moore. Heet, warm, heet en duidelijk de enige reden dat mensen aardewerklessen volgen.

Wat heeft dit allemaal te maken met hardlopen? Welnu, volgens een onderzoek door liefdadigheidsinstelling Sue Ryder Care geeft bijna een kwart (24%) van de joggers toe dat ze regelmatig gaan 'flunneren', terwijl Nike Air Max 270 Heren meer dan een derde (36%) een gesprek heeft aangegaan met een collega van het andere geslacht , onthullen de bevindingen. "

Nu heb ik gelukkig Lazy Boy en hoef ik de jonge mannen van South West London niet aan me te onderwerpen hijgend na hen zwetend, dragend een t-shirt dat niet in minstens een week is gewassen en dat ik ' Ik heb waarschijnlijk mijn neus afgeveegd. En als iemand me onder zulke omstandigheden zou benaderen voor wat 'flunning' (wat eerlijk gezegd klinkt alsof het illegaal zou moeten zijn of als het niet op zijn minst zou worden afgekeurd), zou ik me zorgen maken dat ze een rare fetisj hadden waarbij BO betrokken was.

Maar misschien is er iets te zeggen om iemand te ontmoeten als je allebei naar het slechtste kijkt. Als ze je leuk kunnen vinden als je droog bent na herhalingen van heuvels, zullen ze nauwelijks zes maanden later vervelend zijn als de wittebroodsweken voorbij zijn en je begint de wind in bed te breken.

Zoals ik al eerder zei, is hardlopen een eenzame sport en dat vind ik ook leuk. Ik word wel eens jaloers als ik koppels samen zie lopen en wens dat Lazy Boy met me meegaat voor een romantische vlucht bij zonsondergang. Maar dan realiseer ik me dat ik behoorlijk competitief ben en het idee haat dat hij sneller rent dan ik en dat wanneer ik paren samen zie lopen, het er meestal op lijkt dat ze er niet willen zijn terwijl de ander eruit ziet alsof ze willen om iets sneller te gaan.

Ze zeggen dat een van de beste manieren om een ??partner te vinden (zoals in vriend / vriendin, geen trainingspartner) is om iets te vinden dat je leuk vindt en dat je in contact brengt met mensen die ook van die dingen genieten. Maar ik denk dat dit advies meestal dingen als Salsa-klassen of een pottenbakkersklasse betekent. Als je van deze dingen geniet, kun je niet alleen leden van de tegenovergestelde (of dezelfde) sex ontmoeten die jouw interesse delen, maar je ziet er behoorlijk goed uit als je ze ontmoet. Latijns-Amerikaanse dansen = heet. Aardewerk = heet. Oh kom op, we herinneren ons allemaal die sc?ne uit Ghost met Patrick Swazee en Demi Moore. Heet, warm, heet en duidelijk de enige reden dat mensen aardewerklessen volgen.

Wat heeft dit allemaal te maken met hardlopen? Welnu, volgens een onderzoek door Nike Air Max Thea Mujer liefdadigheidsinstelling Sue Ryder Care geeft bijna een kwart (24%) van de joggers toe dat ze regelmatig gaan 'flunneren', terwijl meer dan een derde (36%) een gesprek heeft aangegaan met een collega van het andere geslacht , onthullen de bevindingen. "

Nu heb ik gelukkig Lazy Boy en hoef ik de jonge mannen van South West London niet aan me te onderwerpen hijgend na hen zwetend, dragend een t-shirt dat niet in minstens een week is gewassen en dat ik ' Ik heb waarschijnlijk mijn neus afgeveegd. En als iemand me onder zulke omstandigheden zou benaderen voor wat 'flunning' (wat eerlijk gezegd klinkt alsof het illegaal zou moeten zijn of als het niet op zijn minst zou worden afgekeurd), zou ik me zorgen maken dat ze een rare fetisj hadden waarbij BO betrokken was.

Maar misschien is er iets te zeggen om iemand te ontmoeten als je Nike Internationalist Dames allebei naar het slechtste kijkt. Als ze je leuk kunnen vinden als je droog bent na herhalingen van heuvels, zullen ze nauwelijks zes maanden later vervelend zijn als de wittebroodsweken voorbij zijn en je begint de wind in bed te breken.

Zoals ik al eerder zei, is hardlopen een eenzame sport en dat vind ik ook leuk. Ik word wel eens jaloers als ik koppels samen zie lopen en wens dat Lazy Boy met me meegaat voor een romantische vlucht bij zonsondergang. Maar dan realiseer ik me dat ik behoorlijk competitief ben en het idee haat dat hij sneller rent dan ik en dat wanneer ik paren samen zie lopen, het er meestal op lijkt dat ze er niet willen zijn terwijl de ander eruit ziet alsof ze willen om iets sneller te gaan.



Subject Views Written By Posted
spaar je kilometers 74 Banning 07/05/19 10:30AM


Sorry, only registered users may post in this forum.
This forum powered by Phorum.