Kimera Forum : Phorum 5
Schreibt rein was euch stört, was euch gefällt, was besser sein könnte, wie es besser wäre, usw..
ACHTUNG! Aus gegebenem Anlass (Spam) müsst ihr euch jetzt leider registrieren um in unser Forum zu posten!
Wir wollen nicht wissen, WER postet, sondern nur verhindern dass sogenannte Spam-Bots (Programme, die automatisch ihre Texte in Foren eintragen) Zugang erhalten.
Uns interessiert auch eure E-Mail-Adresse nicht, sie wird weder weitergegeben, noch öffentlich zugänglich gemacht, sondern dient nur zur Verifizierung des Accounts, den ihr jederzeit selbst wieder löschen könnt.

Für den LESEZUGRIFF ist allerdings nach wie vor KEINE REGISTRIERUNG NOTWENDIG.

Danke für euer Verständnis
The fastest message board....ever.
av fem barn, den multiraterala Huston, en blandning
Posted by: caicai2017 (IP Logged)
Date: May 28, 2019 09:46AM

"Efter att jag avslutat ?ver 100 mil p? mitt f?rsta par, k?nde jag mig som om jag beh?vde en ny, s?ger Pena. "Sneakers botten visade lite slitage. Den stora studsen jag k?nde n?r sneaker var helt ny k?nde inte detsamma p? grund av att skummet slit ut. "
Det var just d?rf?r Pena k?pte ett nytt par uteslutande f?r t?vlingsdag - n?got experter skulle annars aldrig rekommendera. Hans v?n Espinal, ? andra sidan, beh?ver aldrig Nike Air VaporMax Damen oroa sig f?r det.
"Jag har samlat i ?tta ?r", s?ger Espinal. "P? grund av den galna prislappen kommer jag f?rmodligen aldrig att g? f?r en riktig k?rning i dem. Kanske en eller tv? miles, toppar. "En ?versyn av Hustons vinster kan hj?lpa till att f?rklara varf?r alla andra gatu?kare k?nner att de inte st?r chans. Fr?n innan han slog dubbla siffror har Huston g?tt in i t?vlingar och placerat beundransv?rt fr?n b?rjan. Han har vunnit m?nga m?sterskap - fr?n X Games till Maloof Nike Air Max 90 Donne Money Cup till Street League till Dew Tour till Tampa Pro. Han tilldelades b?sta manliga idrottsut?vare f?r idrotten p? ESPYs 2013 och 2014. Senast gick han bort med 2017: s SLS Adidas Ultra Boost Donne Super Crown, inte hans f?rsta.
Han ?r ocks? en TransWorld-trippelvinnare: B?sta Street, Reader's Choice och Best Video Part - ?ven om Thrashers eftertraktade titel Skater of the Year forts?Nike Air Force 1 Womens tter att elude honom. Och Huston ?r aldrig kortfattad sponsorer. Han representerar f?r n?rvarande dryckesf?retaget Monster Energy och Hawkers Solglas?gon Co., liksom Nike SB, och de st?ndigt n?rvarande Element Skateboards.
?ven med alla unga pro-skater talanger i skridsko v?rlden, ?r Hustons prestationer extrema under sina 23 ?r. Och om det inte r?cker har han Tokyo 2020 i sina sev?rdheter - skateboardingens f?rsta f?rspel i OS. Han talar om kvalifikation i 2019 som n?got Adidas Superstar Dámské som ?r en sj?lvklarhet. Han s?ger att han hoppas att det kommer bli en bra skatepark med ett allomfattande format som alla kan "stoked" p?, inklusive n?gra stora skenor f?r honom. Nike Air Max 90 Womens Hustons mycket offentliga backstory ?r okonventionellt, ?ven f?r en skridsko?kare. I en k?nslom?ssig videointervju p? ESPN U.K. och en djupg?ende intervju med skateboardplattformen Jemkem, www.corniloriding.co.ukbeskriver Hustons mor, Kelle, hur hennes barn, Huston i synnerhet, togs upp.
Mitten av fem barn, den multiraterala Huston, en blandning av japanska, svarta, brittiska och norska arv, v?xte upp i en familj av skateboard?kare. F?rutom att behandla skateboarding som en religion f?ljde Hustons, som leddes av fader Adeyemi, en strikt Rastafarian livsstil som inkluderade en vegansk kost och v?xte sitt barns h?r till dreadlocks. Familjen bodde i Davis, d?r barnen var homeschooled.
De k?pte en inomhus skridspark, och f?rbinder sig vidare med den sport som Huston visade en markerad f?rm?ga p?. Det ?r inte sv?rt att hitta videor av en 7-?rig dreadlocked Nyjah Nike Air Max 97 Dam - som sponsras av det gigantiska skateboarding-m?rket Element - hans l?s flyger n?r han felfritt landar o?tkomliga spr?ng.
N?r Hustons karri?r ramlade upp flyttade hans pappa, nu hans chef, Adidas Ultra Boost Dames familjen till en avl?gsen g?rd i Puerto Rico, k?pt med Hustons pengar. Vid den tiden st?dde pojken sin familj. I hennes Jemkem-intervju s?ger Kelle: "Vi avsiktligt skilde oss fr?n samh?llet och levde i grunden som en mini kult."



Subject Views Written By Posted
av fem barn, den multiraterala Huston, en blandning 76 caicai2017 05/28/19 09:46AM


Sorry, only registered users may post in this forum.
This forum powered by Phorum.