Kimera Forum : Phorum 5
Schreibt rein was euch stört, was euch gefällt, was besser sein könnte, wie es besser wäre, usw..
ACHTUNG! Aus gegebenem Anlass (Spam) müsst ihr euch jetzt leider registrieren um in unser Forum zu posten!
Wir wollen nicht wissen, WER postet, sondern nur verhindern dass sogenannte Spam-Bots (Programme, die automatisch ihre Texte in Foren eintragen) Zugang erhalten.
Uns interessiert auch eure E-Mail-Adresse nicht, sie wird weder weitergegeben, noch öffentlich zugänglich gemacht, sondern dient nur zur Verifizierung des Accounts, den ihr jederzeit selbst wieder löschen könnt.

Für den LESEZUGRIFF ist allerdings nach wie vor KEINE REGISTRIERUNG NOTWENDIG.

Danke für euer Verständnis
The fastest message board....ever.
aux autres peut devenir
Posted by: Banning (IP Logged)
Date: January 2, 2020 06:27AM

Groeten van mijn bank in mijn sneeuwvlokjammies (WTF, mei?) En een gezellig sweatshirt. Ik hou meestal van niets doen op vrijdagavond, maar vanavond had ik het echt nodig.
Aan het einde van een lange week wenden Jordan en ik me meestal tot elkaar en gaan ?was dit maar een week? Of een hele maand? 'Deze week ... een van die?
Er waren een paar geweldige momenten omhoog en grote momenten in het midden van normaal werk en stress in het leven. Ik sprak met het hele bedrijf over ons Facebook Live-initiatief waar ik aan werk (je kunt onze trainingen elke week om 9 uur EST gratis bekijken op onze Facebook-pagina - EN voelde er zelfs echt vertrouwen in. We hadden een leuk werk-happy hour op woensdag dat ons om 4:30 het kantoor uit kreeg (dus eigenlijk ochtend).
Mijn bedrijf is de laatste tijd enorm betrokken bij sociale media, wat betekent dat er meer interesse dan ooit is voor wat ik doe. Onze CEO presenteerde aan Nike Air Max 270 Herren zijn CEO (ons bedrijf is eigendom van een moederbedrijf) over een van de belangrijkste dingen waar ik mee bezig ben, en ik bracht een groot deel van woensdag en donderdag door in serieuze cijferberekening. (Dat is eigenlijk een van mijn favoriete onderdelen van mijn werk: ik meet graag de impact van wat ik doe om te zien of het werkt of dat ik de strategie moet veranderen.)
Maar vandaag was dat van Alex (een van mijn beste werk) afgelopen dag. Ze zat naast me of tegenover me de hele 2,5 jaar dat ik bij Daily Burn ben geweest, en ze is zo'n kleine zonnestraal. Ze is de gelukkigste persoon die ik ooit heb ontmoet en was er altijd voor me met een knuffel, puppy-GIF of beide wanneer dat nodig was. Ik ga haar echt missen, maar ik ben echt trots op haar dat ze de volgende stap in haar carri?re zet.
Maar op mijn oude dag leer ik het www.buenasreferencias.es belang van zelfzorg - behalve dingen zoals mijn nagels laten doen of sporten die meer deel uitmaken van mijn routine dan een beetje extra om me gelukkig te maken.
Ik had Jordan op maandagavond en we maakten van Alex een plakboek van onze beste foto's van de afgelopen drie jaar. Een goede vriend hebben om te knutselen is een van de meest ontspannende ervaringen die ik in lange, lange tijd heb gehad.

In deze race was ik vastbesloten om eindelijk goed te trainen. Afgelopen zomer heb ik twee 100-mijlraces met bloedarmoede voltooid, wat te wijten was aan onvoldoende brandstof. De races waren twee weken uit elkaar en de tol die het op mijn lichaam eiste was wreed. Mijn lichaam was zwak en kwetsbaar tijdens en na deze gebeurtenissen. Ik voelde me emotioneel, constant moe, misselijk en eerlijk gezegd had ik niet veel plezier.

Ik moest zwaar Adidas Nmd Mujer op mijn pacers vertrouwen om me mentaal door mijn races te krijgen. Onnodig te zeggen dat ik het deze keer goed wilde doen. Ik wilde eindelijk al mijn successen en mislukkingen gebruiken om een ??100 miler goed uitgevoerde en onafhankelijk te voltooien. Helaas maakt het soms niet uit hoeveel we trainen of iets willen, het maakt niet uit. Dat is de vreugde en de vloek om zo ver te rennen. Er kan veel gebeuren en soms heb je er geen controle over, hoe goed je ook voorbereid bent. Net als in het leven worden gebeurtenissen in je schoot gegooid en het is aan jou hoe je leert omgaan.

Helaas ging ik verder naar de 100k en besloot om veiligheidsredenen de stekker eruit te trekken. Ik kon de beklimmingen niet ademen en mijn inhalator verlichtte het niet. Even wilde ik huilen, maar toen herinnerde ik me dat dit een kans zou zijn om te Adidas Zx Flux Damen groeien. Door de jaren heen heb ik ontdekt dat ik meer van mijn mislukkingen leer dan van mijn successen. Toen ik voor het eerst begon met ultra-rennen, werd ik geplaagd door blaren, voortdurend teennagels, strakke IT-banden, een gewonde achilles, plantaire fasciitis, het onvermogen om "op de vlucht te eten" en gewoon die goede oude donder genaamd "leren hoe te lijden". Door deze problemen kon ik vier races van 100 mijl niet voltooien, ik werd er gek van.



Subject Views Written By Posted
aux autres peut devenir 29 Banning 01/02/20 06:27AM


Sorry, only registered users may post in this forum.
This forum powered by Phorum.