Kimera Forum : Phorum 5
Schreibt rein was euch stört, was euch gefällt, was besser sein könnte, wie es besser wäre, usw..
ACHTUNG! Aus gegebenem Anlass (Spam) müsst ihr euch jetzt leider registrieren um in unser Forum zu posten!
Wir wollen nicht wissen, WER postet, sondern nur verhindern dass sogenannte Spam-Bots (Programme, die automatisch ihre Texte in Foren eintragen) Zugang erhalten.
Uns interessiert auch eure E-Mail-Adresse nicht, sie wird weder weitergegeben, noch öffentlich zugänglich gemacht, sondern dient nur zur Verifizierung des Accounts, den ihr jederzeit selbst wieder löschen könnt.

Für den LESEZUGRIFF ist allerdings nach wie vor KEINE REGISTRIERUNG NOTWENDIG.

Danke für euer Verständnis
The fastest message board....ever.
tweede keer naderden en ik hoorde
Posted by: Banning (IP Logged)
Date: December 10, 2019 08:02AM

Het was duidelijk dat de ontvangst een probleem was en dat het net werd uitgeschakeld. Ik was me aan het voorbereiden om toch af te tekenen, maar ik wilde je laten weten dat ik net de 7+ mijl run / wandeling op Mt. Diablo naar de top en was op weg terug naar beneden. Ik eindigde met 15 mijl, een periscoopvideo, een leeg hydratatiepakket en wat vuile trailschoenen ... niet te armoedig voor een woensdag.

Een Nike Air Max 2017 Damen frisse herfstochtend is goed voor twee dingen, in bed blijven terwijl je de blauwe lucht bewondert vanuit het comfort van onder het dekbed of op weg bent naar het park voor een race. Ik koos voor de laatste van die twee dingen op zaterdag en nam mijn benen (nog steeds korte broek aan) voor een 5k in Brockwell Park.
De ParkRun in Brockwell Park in Zuid-Londen was een vriendelijke partij. Ik praatte met de raceofficieren voordat we begonnen, die me vertelden waar de heuvels op de baan waren (kilometers 1-5 bleek) en waar de finish was.

Toen gingen we weg. Het was de eerste echte kille start die ik dit najaar heb gehad en de koude lucht die mijn keel raakte en mijn longen vulde, maakte de eerste mijl ongemakkelijk. Onzeker waar ik moest plaatsen of hoe ik mezelf moest tempo, begon ik belachelijk dicht bij de voorkant van het Nike Internationalist D?msk? veld en de eerste 400 meter was de hoofdvrouw. Ik besloot te tellen hoeveel vrouwen langs me heen gingen met als doel niet meer dan negen rond te laten komen voor een top 10-finish. Toen de eerste vrouw langskwam, liep een man in schoenen, een shirt en een formele broek - blijkbaar is hij ook een normale en behoorlijk snel.

Bij mijl ??n liepen we voor het eerst de hoofdheuvel op. Mijn dijen gingen bij elke stap branden in mijn longen en toen begon ik naar het toilet te gaan. Een toiletstop achter een struik is niet ongebruikelijk voor mij tijdens een race, maar het was misschien wel het eerste gedocumenteerde verslag van iemand die moest stoppen voor de wc tijdens een 5k. Gelukkig had ik een paar weken eerder voor deze specifieke mogelijkheid getraind toen mijn huisgenoot een bad aan het nemen was toen ik op het punt stond om een Nike Air Max 2017 Herren ??3-miler af te nemen.

In de tweede ronde waren nog twee vrouwen voorbij me gegaan. Ik herinnerde me waarom ik geen 5K race - omdat je snel moet rennen. Geen roddelen over jongens in deze race zoals ik het grootste deel van de halve marathon van de week ervoor had gedaan. Nog twee vrouwen renden voorbij toen we de heuvel voor de tweede keer naderden en ik hoorde een andere dicht achter me. Hoewel ik er een hekel aan heb om heuvels op te rennen, ben ik er niet zo slecht in, dus ik wist dat ik vrouwen nummer zes achter me kon houden en degene die voor me lag niet kon laten wegkomen.

Toen we de top van de heuvel bereikten, was de finish onderaan in zicht, maar mijn benen hadden niets meer over om het meeste uit de afdaling te halen. Ik overschreed de lijn die door veel mensen werd ingehaald maar alles had gegeven. Mijn tijd 23:22, en Nike Cortez Damen ik was de zesde vrouw thuis. Het was een PB, maar gezien het feit dat ik nog nooit eerder een getimede 5K heb uitgevoerd, zou dat altijd zo blijven.

Het was een uitdagende baan, maar een mooie route door een prachtig park. En omdat het een ParkRun is, is het volledig gratis en georganiseerd door zeer vriendelijke vrijwilligers. Vind uw lokale ParkRun en help hem te ondersteunen door hard te lopen en vrijwilligerswerk te doen.



Subject Views Written By Posted
tweede keer naderden en ik hoorde 38 Banning 12/10/19 08:02AM


Sorry, only registered users may post in this forum.
This forum powered by Phorum.