Kimera Forum : Phorum 5
Schreibt rein was euch stört, was euch gefällt, was besser sein könnte, wie es besser wäre, usw..
ACHTUNG! Aus gegebenem Anlass (Spam) müsst ihr euch jetzt leider registrieren um in unser Forum zu posten!
Wir wollen nicht wissen, WER postet, sondern nur verhindern dass sogenannte Spam-Bots (Programme, die automatisch ihre Texte in Foren eintragen) Zugang erhalten.
Uns interessiert auch eure E-Mail-Adresse nicht, sie wird weder weitergegeben, noch öffentlich zugänglich gemacht, sondern dient nur zur Verifizierung des Accounts, den ihr jederzeit selbst wieder löschen könnt.

Für den LESEZUGRIFF ist allerdings nach wie vor KEINE REGISTRIERUNG NOTWENDIG.

Danke für euer Verständnis
The fastest message board....ever.
souvenirs que vous associez
Posted by: Banning (IP Logged)
Date: December 4, 2019 08:36AM

Ik heb PiYo nog nooit gedaan en ik ben waarschijnlijk de minst flexibele persoon in het universum. Maar ik wilde het allemaal proberen. Ik volg Chalene op sociale sinds ik me kan herinneren, dus ik was opgewonden om te kunnen trainen met haar. Ik Nike Air Vapormax Womens probeerde de klas zo goed mogelijk te volgen en mijn excuses aan iedereen achter me die door mijn 'co?rdinatie' werd afgeworpen, maar het was een leuke ervaring en ik denk dat iedereen in de klas ervan heeft genoten. Aan het einde van de les na een waterpauze wil ik in de buurt van het podium en pakte ik deze coole selfie hieronder - Chalene zag me het doen en speelde mee in een pose samen met mij. De klas genoot ervan. Daarna namen we een groepsfoto en velen van ons hingen rond en maakten van de gelegenheid gebruik om samen een paar zweterige foto's te maken.

Waar denk je aan als je denkt aan zwemmen? Lange tijd dacht ik aan vochtige kleedkamers, nat haar op een koude wandeling naar huis vanuit het zwembad en Nike Air Max 270 D?msk? vochtige handdoeken in mijn tas.

Ik dacht aan de steek van water die mijn neus opging, door een badmeester uit het water werd getrokken, hoestend en sputterend aan de kant van het zwembad, beschaamd en bang.

Uitgehongerd zijn zodra ik het water en de zout- en azijnchips uit de automaat kreeg. Zomers bij het strand waar dode vliegen en pleisters voorbij dreef en water zo koud dat het de hele dag duurde om erin te komen.

Een jaar geleden vandaag, met die idee?n over wat zwemmen in mijn hoofd betekende, ging ik naar mijn eerste zwemles. Ik wilde leren hoe ik goed kon zwemmen, zodat ik een triatlon kon voltooien. Ik had niet verwacht te leren zwemmen.

Zoals leren rennen leuk vinden, voelde je je goed over zwemmen niet 's nachts. Het was meer langzaam brandend dan liefde op het eerste gezicht. Eerst kwamen de basis, zweven en lichaamspositie in het water, daarna het begin van een Nike Air Max 2017 Womens beroerte en uiteindelijk hoe te ademen.

Na acht weken kon ik twee lengtes van het 25 meter lange zwembad in Victoria zwemmen met mijn nieuw gebouwde slag, maar ik was nog geen zwemmer. Het duurde nog eens acht weken oefenen en oefenen totdat ik de baan op en neer zwom zonder te stoppen.

De lessen vonden plaats in de diepten van de winter toen het buiten donker was en er geen natuurlijk licht in het zwembad was. Het was smerig, het geluid galmde rond onder het dunne dak en soms rook het water naar de sterke aftershave van een zwemmer die in de tegenovergestelde richting ging.

Verliefd worden vereist een reeks positieve ervaringen, goede herinneringen die je associeert met een naam of een woord. Een ander zwembad, onlangs gerestaureerd in zijn Victoriaanse pracht met een gewelfd glazen plafond en (op een zaterdagmiddag) jazzmuzikanten die spelen vanuit het weergavegebied hierboven.

Een Nike Air Presto Womens helderblauw zoutwatermeer in Kroati? en op en neer zwemmend kijken naar vissen onder mij die hun viszaken voortzetten. Bobben in een wetsuit in het midden van een coldlake terwijl het een storm blies maar zich veilig voelde wetende dat het wetsuit en mijn metgezel geen herhaling van die hoest- en sputter- en badmeesterredding van 20 jaar eerder zouden laten.

Als laatste persoon in de 1500m zwemfase van triatlon, maar niet om mijn positie zorgend, alleen dat ik het had gedaan, had ik geleerd om te zwemmen. Omdat ik vandaag een jaar geleden niet kon zwemmen, en nu kan ik 1500 meter zwemmen zonder te stoppen. Dat is waar ik aan denk als ik aan zwemmen denk. En ik denk dat ik van zwemmen hou.



Subject Views Written By Posted
souvenirs que vous associez 44 Banning 12/04/19 08:36AM


Sorry, only registered users may post in this forum.
This forum powered by Phorum.