Kimera Forum : Phorum 5
Schreibt rein was euch stört, was euch gefällt, was besser sein könnte, wie es besser wäre, usw..
ACHTUNG! Aus gegebenem Anlass (Spam) müsst ihr euch jetzt leider registrieren um in unser Forum zu posten!
Wir wollen nicht wissen, WER postet, sondern nur verhindern dass sogenannte Spam-Bots (Programme, die automatisch ihre Texte in Foren eintragen) Zugang erhalten.
Uns interessiert auch eure E-Mail-Adresse nicht, sie wird weder weitergegeben, noch öffentlich zugänglich gemacht, sondern dient nur zur Verifizierung des Accounts, den ihr jederzeit selbst wieder löschen könnt.

Für den LESEZUGRIFF ist allerdings nach wie vor KEINE REGISTRIERUNG NOTWENDIG.

Danke für euer Verständnis
The fastest message board....ever.
id tijdens het winterseizoen.
Posted by: caicai2017 (IP Logged)
Date: December 3, 2019 06:54AM

De schoen remixt de Triple Black High tot een ode aan Los Angeles en viert degenen die gemeenschap cultiveren door creativiteit. Ge?nspireerd door kleuren, vertrouwd typografisch ontwerp en iconische posters in de stad, is de collectie van Halsey een visueel en tastbaar verhaal van South Central LA. Het tonglabel van de schoen is ingeweven met bloktekst trouw aan posters die decennia lang in de stad worden gezien, de inlegzool heeft een collage van South LA-etalages en het heeft dubrae met handgeschreven zeefdruk in lettertype vergelijkbaar met Halsey's Nike Air Max 270 Femme Hieroglyph Nike Air Max 90 Damen Crenshaw-project www.miguelduvivier.fr - een publiek installatie van hi?roglyfische gravures waarmee gemeenschappen in South Central LA hun eigen verhalen kunnen schrijven.
"We moeten allemaal bewegen, cre?ren en handelen met de verwaandheid van liefde in ons hart", zegt Halsey. ?Liefde betekent familie. Het betekent mijn vrienden. Het betekent mijn vriendin. Wanneer ik werk en wanneer ik bouw, denk ik na over wie ik kan betrekken, zodat de projecten van begin tot eind gericht zijn op liefde. ?Henderson en zijn winkel zijn ook inspiratie voor de nieuwste Chicago-specifieke Air De schoen bevat een reeks grafische en materi?le elementen die de kapperszaak vieren, van een speciaal gemaakte tongtag die de skyline van Chicago omzet in het silhouet van een kam, tot aglets op basis van traditionele kapperspalen (maar met een toegevoegde Chicago-vlag-twist). Op Nike Air Max 90 Damen Rosa de hiel Nike Air VaporMax Mujer herinnert een ponyhaarlipje aan de dagelijkse haarsneden in de winkel, terwijl een binnenafbeelding van twee handen eenheid viert. brengt 7 december uit op nike.com en bij geselecteerde winkels in Chicago.
"" Het betekent zoveel voor mij om betrokken te zijn bij de productie van een schoen die enkele van de belangrijkste dingen in mijn leven vertegenwoordigt: Chicago, de kapperszaak en de gemeenschap. Het is een eer om een ??schijnwerper op de stad, de industrie te schijnen en community die me heeft gemaakt tot wie ik ben en me elke dag motiveren. Ik deel dit met iedereen, "zegt Henderson.2019 - Nike ACG is ontworpen om het milieu te weerstaan ??in alle elementen. De uitrusting voor alle omstandigheden, gemaakt en getest in Oregon keert terug om te zorgen voor warmte en weersbestendigheid tijdens het winterseizoen.
Een www.janecorry.co.uk nieuwe schoen Adidas ZX 700 Mujer in de ACG-collectie Nike Air Max 95 Damen is de Zoom Terra Zaherra. Deze Zoom Air plus Nike React combinatieschoen heeft singels over het bovenwerk om ervoor te zorgen dat de voet is vergrendeld voor elke beweging, terwijl een stretch bootie kraag de elementen buiten houdt. 2019 - Nike SB's limited edition Dunk Lo "Night of Mischief" schreeuwt Halloween met elementen met een vakantiethema, waaronder perforaties van de Jack-o'-lantaarn op de oranje lederen vamp, paarse webdetails en de woorden "Trick" en "Treat" op de linker en rechter hiel.
De schoen laat 19 oktober vallen op SNKRS en in geselecteerde skatewinkels in Noord-Amerika.
Update: De Dunk Lo "Night of Mischief" is beschikbaar in Noord-Amerika in geselecteerde skatewinkels en releases wereldwijd op SNKRS en bij geselecteerde skatewinkels op 31 oktober 2019 - De zesde aflevering in de Nike Air Max 90 Womens pregame Adidas Ultra Boost Damen cleat-collectie van Adidas Superstar Femme Odell Beckham Jr. 2019 is een verzendbericht tot de luchtmacht 1 tarwekleurweg. Ge?nspireerd door de favoriete Nike-schoenen van de brede ontvanger, heeft de Week 6 Nike Vapor Untouchable Pro 3 OBJ Uptempo Cleat overal een schone en klassieke esthetiek.



Subject Views Written By Posted
id tijdens het winterseizoen. 35 caicai2017 12/03/19 06:54AM


Sorry, only registered users may post in this forum.
This forum powered by Phorum.