Kimera Forum : Phorum 5
Schreibt rein was euch stört, was euch gefällt, was besser sein könnte, wie es besser wäre, usw..
ACHTUNG! Aus gegebenem Anlass (Spam) müsst ihr euch jetzt leider registrieren um in unser Forum zu posten!
Wir wollen nicht wissen, WER postet, sondern nur verhindern dass sogenannte Spam-Bots (Programme, die automatisch ihre Texte in Foren eintragen) Zugang erhalten.
Uns interessiert auch eure E-Mail-Adresse nicht, sie wird weder weitergegeben, noch öffentlich zugänglich gemacht, sondern dient nur zur Verifizierung des Accounts, den ihr jederzeit selbst wieder löschen könnt.

Für den LESEZUGRIFF ist allerdings nach wie vor KEINE REGISTRIERUNG NOTWENDIG.

Danke für euer Verständnis
The fastest message board....ever.
respecteren voor wie deze
Posted by: Banning (IP Logged)
Date: November 29, 2019 06:35AM

Hier komt degene waar je je bewust van moet zijn. Het Nike + horloge werkt alleen met de Nike + App en Nike + desktopsite. Dat is juist. Je kilometers en gegevens leven binnen het universum van Nike, dus als je andere media gebruikt om bij te houden (Daily Mile, Strava, Garmin), is dit niet het horloge voor jou. Je kunt echter gegevens van een ander horloge IN het Nike-universum importeren ... maar het kost een paar stappen en is niet eenvoudig om te doen (het gaat in feite om het exporteren van je "andere" gegevens en het omzetten naar een bestand dat Nike kan lezen, en een paar van andere stappen die niet echt de tijd rechtvaardigen die het kost Nike Air Pegasus 83 Mujer om een ??dinsdagrun van 3 mijl te verplaatsen ... voor mij).

Deze is ook belangrijk. Terwijl u rent, kunt u uw "huidige tempo" bekijken op het Nike + horloge. Niets bijzonders, zoals de meeste andere horloges kunnen doen, maar ik heb gemerkt (en dit is op mijn horloge, ik kan niet zeggen dat het voor iedereen is) het is constant 15-20 seconden uit. Wat betekent dat? Laat me je laten zien:

Afgelopen maandag besloot ik 3 mijl op mijn horloge te staren om mijn hypothesen te bevestigen: "Het tempo van Nike per mijl is consistent 10-20 seconden lang."

Sample Mile 1: dit was mijl 3 van een 8-mijlsloop. Ik rende een route met een paar kleine bochten en enkele hellingen / dalingen, maar zonder stopplaatsen ... dus het was constant aan het rennen. Terwijl ik mijn wacht in de gaten hield, varieerde de PPM (tempo per mijl) tussen 7: 09-7: 16 voor 95% van de mijl. Ik sloeg 7:24 op een lichte helling en toen ik moest vertragen voor Nike Air Force 1 Dames een auto, maar het ging nooit hoger dan dat.

Conclusies: Zoals je kunt zien, was ik in een ritme en liep ik constant. De algehele mijlsplitsingen waren binnen seconden na elkaar en ter plaatse ... het voelde als een tempo van 7:40. Hoewel het horloge ergens van een snelheid van 7: 09-7: 30 vertoonde, zag ik nooit een tijd van 7:40 uur opduiken en liep ik het grootste deel van die eerste mijl niet over 7:15 mijl. Ik had het gevoel dat ik een constante 3 mijl had gelopen in een constant tempo, wat het laat zien ... maar het volgen van het huidige tempo lijkt te zijn. Ik vertrouw op de mijlsplitsingen, niet op het 'huidige tempo'.

Vorige week deelde ik de details van elk van mijn runs en andere trainingen via Instagram met de hashtag #mytrainingweek. Ik post niet vaak de kern van wat voor training ik doe omdat ik niet zeker weet hoe nuttig of interessant het is. Maar ik wilde om een ??reden laten zien hoe mijn week eruit ziet.

We kennen allemaal het soort persoon dat achter ons staat aan het begin van een race en opschept tegen hun partner over hoe ze er niet voor hebben getraind en hoe ze waarschijnlijk zullen 'lijden'. Ik heb geen tijd voor deze mensen. Ik probeer weg te gaan van hen in de menigte en hoop dat ik later met hen geen paden kruisen.

Ik geloof niet dat je altijd alle wapens moet opblazen en een PB moet achtervolgen tijdens races. Ik heb meer marathons gelopen voor de lol dan voor PB-jagen. Maar ik vind wel Adidas Zx Flux Damen dat je de afstand moet respecteren en de mensen om je heen moet respecteren voor wie deze race erg belangrijk is.

We hebben allemaal ups en downs in onze training, en soms zijn we niet in staat om ons zo goed voor te bereiden op onze volgende uitdaging. Maar gebrek aan training is niet iets om op te scheppen. En ik zou zo ver gaan om te zeggen dat het onverantwoordelijk is.

'Training' en 'niet-training' zien er heel anders uit voor verschillende mensen. Als ik geen volledige marathontraining zou volgen, zou mijn week er nog steeds ongeveer hetzelfde uitzien als nu. Ik zou minder mijlen rennen en minder vaak, maar ik zou waarschijnlijk vier runs maken in totaal meer dan 20 mijl per week, omdat ik van hardlopen hou.

Dus als ik, zoals in het verleden is gebeurd, werd gevraagd om op korte termijn een marathon of een halve marathon te lopen, ben ik er vrij zeker van dat met Adidas Zx Flux Womens wat regelmatig hardlopen in mijn benen en een solide marathon op de achtergrond, in staat om het uit te voeren zonder mezelf onheil te bezorgen. Ik zou niet specifiek voor dit evenement hebben getraind, maar ik had regelmatig gelopen.



Subject Views Written By Posted
respecteren voor wie deze 37 Banning 11/29/19 06:35AM


Sorry, only registered users may post in this forum.
This forum powered by Phorum.