Kimera Forum : Phorum 5
Schreibt rein was euch stört, was euch gefällt, was besser sein könnte, wie es besser wäre, usw..
ACHTUNG! Aus gegebenem Anlass (Spam) müsst ihr euch jetzt leider registrieren um in unser Forum zu posten!
Wir wollen nicht wissen, WER postet, sondern nur verhindern dass sogenannte Spam-Bots (Programme, die automatisch ihre Texte in Foren eintragen) Zugang erhalten.
Uns interessiert auch eure E-Mail-Adresse nicht, sie wird weder weitergegeben, noch öffentlich zugänglich gemacht, sondern dient nur zur Verifizierung des Accounts, den ihr jederzeit selbst wieder löschen könnt.

Für den LESEZUGRIFF ist allerdings nach wie vor KEINE REGISTRIERUNG NOTWENDIG.

Danke für euer Verständnis
The fastest message board....ever.
zonder problemen
Posted by: Banning (IP Logged)
Date: November 27, 2019 04:35AM

Nadat ik Ironman UK een paar jaar geleden niet had afgemaakt, wist ik dat ik wilde toeslaan terwijl ik in topconditie was. Een andere race een paar weken later had net de inzendingen gesloten, dus ik e-mailde om te vragen of ze er misschien nog een konden accepteren, maar dat konden ze niet. Dat is waarom ik uiteindelijk mijn Iron Person ben gaan doen - ik kon niet meedoen aan een race en ik wilde niet opnieuw door de opbouw gaan.

Nu we de winter tegemoet gaan, worden de omstandigheden Nike Air Max 2017 Mujer om te racen vanaf nu minder perfect. Als je je goed voelt, kun je natuurlijk verder reizen en naar het zuiden gaan voor wat beter weer en een langer raceseizoen.

Afstanden omwisselen
Hoewel training voor verschillende afstanden vrij specifiek is, is loopfitness overdraagbaar. Dus als je bijvoorbeeld voor een herfstmarathon hebt getraind en je doeltijd hebt gemist, op voorwaarde dat je fit en wel bent, kun je jezelf na het herstel een boost geven door een race van 10 km te volgen.

Evenzo, als je een goede halve marathon hebt gelopen, maar niet helemaal goed genoeg om de tijd te krijgen die je wilt, kun je misschien profiteren van je conditie door je kilometerstand te verhogen en op zoek te zijn naar een marathon om het eens te proberen.

Mijn advies aan de hardloper die me een e-mail heeft gestuurd, was om me te concentreren Nike Air Max 97 Dames op een paar 10k-races in de winter en dan volgend jaar een nieuwe halve marathon te kiezen. Het is niet noodzakelijk het advies dat ze hadden gewild, maar ik denk dat het op lange termijn de beste resultaten zal opleveren.

Zoals velen van jullie weten, neem ik een pauze van racen. Niet rennen, alleen racen. Ik heb 8 races gelopen in de eerste helft van het jaar, waarvan 6 marathonafstand of langer ... Ik moest mijn lichaam laten genezen. Rond vorige week begon ik de "jeuk" te krijgen om wat langere afstanden te lopen.

Sinds Vaderdag 16 juni heb ik geen afstanden langer dan 16 km afgelegd (geven of nemen). Het is pas een maand geleden en mijn benen willen al een beetje verder gaan. Mijn basis is nog steeds solide, maar het is tijd om terug te keren naar het 18 mijls grondgebied.

Als onderdeel van het New-Skin-promotieteam Adidas Stan Smith Womens heb ik kunnen profiteren van hun producten en ervoor kunnen zorgen dat de blaren uit de 50-mijlrace niet terugkomen zoals bij de Marathon van San Diego. Dankzij het vloeibare verband (hierboven) kon ik 2 weken later zonder problemen de SF-marathon lopen.

Tot op heden is het geen probleem geworden, maar als ik wist dat ik langer dan een paar uur onderweg zou zijn, zou ik waarschijnlijk wat vloeibaar verband aanbrengen om te zorgen dat ik aan de veilige kant ben ... wat eigenlijk wat ik dit weekend ga doen. Of het nu zaterdag of zondagochtend is, ik denk dat een mooie run van 15 mijl op zijn plaats is ... ja, ik maak mijn schema terwijl ik dit schrijf. LOL.

Mijn volgende race is Labor Day weekend, de Disney Dumbo Double Dare (10k zat, halve zondag), en ik moet ervoor zorgen dat ik klaar ben om sterk te zijn op beide dagen. New-Skin zit in mijn koffer om ervoor Adidas Zx 750 Womens te zorgen dat ik klaar ben om te gaan, want het is altijd het beste om voorbereid te reizen dan om te zoeken naar een onzekere oplossing. De anti-schurende spray kan van pas komen, afhankelijk van wat ik besluit dat mijn kostuum zal zijn. Alle problemen waarmee ik zaterdag te maken heb, worden zondag vermenigvuldigd. Voorkomen is beter dan genezen.



Subject Views Written By Posted
zonder problemen 38 Banning 11/27/19 04:35AM


Sorry, only registered users may post in this forum.
This forum powered by Phorum.