Kimera Forum : Phorum 5
Schreibt rein was euch stört, was euch gefällt, was besser sein könnte, wie es besser wäre, usw..
ACHTUNG! Aus gegebenem Anlass (Spam) müsst ihr euch jetzt leider registrieren um in unser Forum zu posten!
Wir wollen nicht wissen, WER postet, sondern nur verhindern dass sogenannte Spam-Bots (Programme, die automatisch ihre Texte in Foren eintragen) Zugang erhalten.
Uns interessiert auch eure E-Mail-Adresse nicht, sie wird weder weitergegeben, noch öffentlich zugänglich gemacht, sondern dient nur zur Verifizierung des Accounts, den ihr jederzeit selbst wieder löschen könnt.

Für den LESEZUGRIFF ist allerdings nach wie vor KEINE REGISTRIERUNG NOTWENDIG.

Danke für euer Verständnis
The fastest message board....ever.
volta non ho finito la distanza
Posted by: Banning (IP Logged)
Date: November 20, 2019 05:02AM

De oude Grieken hadden een paar dingen goed - ze hebben misschien niet het economische ding genageld, maar ze voorspelden zeker als het ging om kwesties van gezondheid en welzijn.

Men geloofde dat het eten van gekweekte melk de spijsvertering bevorderde en het immuunsysteem ten goede kwam. Nu, vele millennia later, weten we dat dit waar is. Veel moderne atleten hebben zich hierop afgestemd, waarbij de uwe er echt een van is.

Omdat ik van Griekse afkomst ben, geef ik de voorkeur aan gewone yoghurt zonder smaakstoffen of toevoegingen ("yiaourti" zoals mijn Yiayia het vroeger noemde). Griekse goden (een sponsor van mij) maakt een traditionele Griekse yoghurt die niet van deze wereld is. Ik ben veel Nike Air Max 97 Womens marathons begonnen met niets meer dan een kopje traditionele Griekse yoghurt en wat vers fruit. Dit recept leidt me gemakkelijk door de helft van de race, zo niet verder. Postrun, het doet ook wonderen voor herstel.

Tegenwoordig zijn er veel yoghurtkeuzes in de supermarkten. Velen zijn niet vet en op smaak gebracht met fruit. Sommige hiervan zitten echter boordevol suiker en bevatten mogelijk minder levende culturen. Lees het etiket voordat u koopt.

Tot slot, als je ooit last hebt gehad van GI-problemen, een opgeblazen gevoel of "hardlopers draven", probeer dan wat yoghurt aan je dieet toe te voegen. Het is een van de oudste bekende menselijke voedingsmiddelen en heeft de tand des tijds doorstaan.

Ik hoorde onlangs over een hardloopevenement dat mensen moeite had om zich te laten registreren, dus gingen ze naar Groupon om te Nike Internationalist Mens kijken wat er zou gebeuren. Wat zou je raden?

Verbazingwekkend, met de Groupon, vulde de race bijna onmiddellijk. Dit deed me afvragen, zijn toegangsprijzen tegenwoordig te duur?

De New York City Marathon kost je bijvoorbeeld $ 255 als je in de VS woont en $ 347 als je in het buitenland woont. De New York City Marathon is natuurlijk een van de meest toonaangevende hardloopevenementen ter wereld, maar zelfs regionale en lokale races kunnen meer dan honderd dollar kosten.

Hardlopers hebben meestal hogere dan gemiddelde verwijderingsinkomsten. Maar toch hebben we het over een flink stuk verandering voor de meeste races, vooral in deze economie. Zou de deelname toenemen als de instapkosten lager waren?

De 'Before' en 'After' video's die ik heb gemaakt, zijn hier te zien, maar laten we teruggaan naar old school bloggen: woorden en Nike Air Zoom Pegasus 33 Damen foto's zijn allemaal

Officieel heb ik afgelopen weekend het Horseshoe Lake 50k gedaan, mijn eerste keer dat ik de afstand waarvoor ik me had aangemeld niet afmaakte. Onofficieel liep ik een marathon op een parcours in vrij warme omstandigheden, ondergetraind en deed het blessurevrij. Zoals die draai? Maar eerlijk gezegd wist ik dat ik erin moest gaan dat het moeilijk zou worden en dat mijn training tot de racedag lang niet bij 50k klaar was. Ik had niet gedacht dat ik 26.2 klaar zou zijn, maar omdat ik koppig was, ging ik naar buiten en begon. Later deze week zal ik de "excuusmachine" uitbreken, maar vandaag Nike Air Max Command Dames laten we een paar van de bezienswaardigheden van de racedag eens bekijken en een samenvatting.

Coastal Trail Runs organiseert een behoorlijk goed evenement. Het was precies wat ik verwachtte dat het PCTR-races terug zou hebben gedaan toen de huidige eigenaar van Coastal deel uitmaakte van het team. Rustig, maar lever alles wat je nodig hebt voor een succesvolle trailrace ... zolang je ervoor traint. Maar dat is slechts een klein detail.

Ik plande warme omstandigheden, hardlopen met mijn lichtgewicht InkNBurn-shirt, zonnebril en een hoed. Er waren verschillende afstandsopties en de baan was slechts 6,5 mijl heen en terug. Half Marathoners deden het ooit. Full Marathoners en Ultra Marathoners deden het twee keer. Om de extra 5 mijl voor de 50k-ers te krijgen, moest je de finishlijn passeren en 2,5 km een ??berg op rennen en Nike Air Zoom Pegasus 32 Womens terug om je de 5 extra mijl te geven. Dit zou een ENORME factor zijn in ons vieren die de race niet afmaken. Daarover later meer.



Subject Views Written By Posted
volta non ho finito la distanza 43 Banning 11/20/19 05:02AM


Sorry, only registered users may post in this forum.
This forum powered by Phorum.