Kimera Forum : Phorum 5
Schreibt rein was euch stört, was euch gefällt, was besser sein könnte, wie es besser wäre, usw..
ACHTUNG! Aus gegebenem Anlass (Spam) müsst ihr euch jetzt leider registrieren um in unser Forum zu posten!
Wir wollen nicht wissen, WER postet, sondern nur verhindern dass sogenannte Spam-Bots (Programme, die automatisch ihre Texte in Foren eintragen) Zugang erhalten.
Uns interessiert auch eure E-Mail-Adresse nicht, sie wird weder weitergegeben, noch öffentlich zugänglich gemacht, sondern dient nur zur Verifizierung des Accounts, den ihr jederzeit selbst wieder löschen könnt.

Für den LESEZUGRIFF ist allerdings nach wie vor KEINE REGISTRIERUNG NOTWENDIG.

Danke für euer Verständnis
The fastest message board....ever.
moment pour faire
Posted by: Banning (IP Logged)
Date: November 20, 2019 04:40AM

Als je een ochtendloper bent, wil je dit Adidas Zx Flux Donna misschien niet lezen. Het lijkt erop dat de beste tijd om te oefenen misschien niet in het ante meridiem is.

Veel hardlopers, waaronder ikzelf, zijn er altijd op gewezen dat hardlopen in de ochtend de stofwisseling helpt stimuleren en het beste is voor het verbeteren van de prestaties. Een nieuwe studie wierp echter enige twijfel aan dat al lang bestaande uitgangspunt.

Volgens de studie lijkt het de ideale tijd om te oefenen misschien wel in de middag, als ons lichaam de kans heeft gehad zich adequaat en volledig aan te passen aan de dag.

Natuurlijk zijn, zoals bij veel onderzoeken, de conclusies hiervan nog niet helemaal duidelijk of bewezen. Kies dus misschien Nike Air Max 95 Womens voor een middagrun als je schema het toelaat, maar niet te laat. De studie waarschuwt ook dat late nachtoefeningen kunnen worden verstoord.

Ik vraag me af wat deze onderzoeken Nike Air Max Command Hombre zouden denken over ons ultramarathoners en onze hele nacht hardlopen? Ja, dat kan het onderzoek echt in de problemen brengen.

Zoals ik al eerder heb geadviseerd, luister naar iedereen, volg niemand. Meestal, ga gewoon naar buiten en ren!

De herfst is de oogsttijd in de Napa-vallei en de wegen zijn bezaaid met gebroken druiven. Bizar genoeg zijn ze om middernacht ook bezaaid met ingeslagen muizen (figuurlijk, niet letterlijk).

Toen ik afgelopen weekend middernacht door de Napa-vallei liep, zag ik iets merkwaardigs. Muizen. Ze waren overal struikelend en rondrennen. Sommigen leken zelfs flauw te vallen langs de weg. Ze vielen op toen ik langsliep, hoewel ze me niet erg stoorden aan mijn aanwezigheid.

Omdat ik de meester-wijnbouwer ben die ik niet ben, is mijn theorie dat de geplette druiven langs de weg in de zon vergisten en Nike Air Max Command Mens kleine plassen wijn vormen voordat ze verdampen. Je ruikt het in de lucht. Ik denk dat de kleine harige wezens gelukkig dit voorlopige tonicum oprapen en, nou ja, dronken worden. Heel Nike Air Max Tavas Womens erg dronken. En ook vrolijk.

Sommigen renden naast me, schijnbaar verward en ongevoelig voor de potenti?le dreiging die ik voor hun bestaan ??vormde. Vaak moest ik omzeilen of over de kleine beestjes springen omdat ze zich meer gedroegen als herdershonden die me probeerden te horen dan knaagdieren ter grootte van een pint.

En hier dacht ik dat mijn ontmoeting in Colorado - die met het zalige hert dat natuurlijk voorkomende lithiumdampen van de plaatselijke warmwaterbronnen had ingeademd - niet te stoppen was. Dan komen er feestende muizen!

Blijkbaar hebben olifanten in Noordoost-India affiniteit met bier en worden ze baldadig (zoals blijkt uit een squadron Nike Air Pegasus 83 Mens van bijna 40 dronken olifanten die amok door een dorp rennen en telefoonpeilingen als twijgjes omverwerpen na het tanken van rijstbier).



Subject Views Written By Posted
moment pour faire 43 Banning 11/20/19 04:40AM


Sorry, only registered users may post in this forum.
This forum powered by Phorum.