Kimera Forum : Phorum 5
Schreibt rein was euch stört, was euch gefällt, was besser sein könnte, wie es besser wäre, usw..
ACHTUNG! Aus gegebenem Anlass (Spam) müsst ihr euch jetzt leider registrieren um in unser Forum zu posten!
Wir wollen nicht wissen, WER postet, sondern nur verhindern dass sogenannte Spam-Bots (Programme, die automatisch ihre Texte in Foren eintragen) Zugang erhalten.
Uns interessiert auch eure E-Mail-Adresse nicht, sie wird weder weitergegeben, noch öffentlich zugänglich gemacht, sondern dient nur zur Verifizierung des Accounts, den ihr jederzeit selbst wieder löschen könnt.

Für den LESEZUGRIFF ist allerdings nach wie vor KEINE REGISTRIERUNG NOTWENDIG.

Danke für euer Verständnis
The fastest message board....ever.
comme des brindilles
Posted by: Banning (IP Logged)
Date: November 14, 2019 07:50AM

De finish van de recente San Francisco Marathon naderde, kwam ik twee fit ogende lopers tegen, van wie er eentje het moeilijk had. Het was duidelijk dat ze vrienden waren en er samen in zaten. Toen ik het paar passeerde, wendde de ene man, die nog steeds in behoorlijk goede vorm was, zich tot zijn lijdende vriend en zei: "Je kunt dit doen, nog ??n Yasso!"

Natuurlijk verwees hij naar de inmiddels beroemde Yasso Nike Air Max 90 Damen 800s. Ik glimlachte toen ik hen passeerde en dacht aan deze legendarische man die talloze hardlopers heeft be?nvloed en ge?nspireerd om verder te gaan dan hun comfortzone. En daarom houden we van hem.

Omdat ik Bart jarenlang heb mogen kennen, heb ik de energie en wijsheid gezien die hij uitstraalt. Ik heb zijn magie uit de eerste hand ervaren. Nu kunt u dat ook!

Doe mee met de allereerste Runner's World Half & Festival ooit. Het is een kans voor jou om te mixen, mengen en rennen met de armaturen van Runner's World. Bart zal de leiding nemen, dus je zult niet alleen een levende legende ontmoeten, je zult ook een paar voetstappen met hem delen!

De komende twee weken richt de wereld zijn aandacht op de Olympische Spelen in Londen, een plaats waar de topsporters van over de hele wereld het tegen elkaar opnemen tegen de droom Nike Air Zoom Pegasus 32 Damen om een ??felbegeerde Olympische medaille mee naar huis te nemen. Rivaliteit is hevig en nationale trots kan op het spel staan. Winnaars worden thuis verwelkomd als helden die 's werelds beste hebben verslagen om als overwinnaar te verschijnen. De zeldzame enkelingen die op het podium staan, worden erkend voor hun individuele uitmuntendheid en superioriteit. Dat zijn de moderne Olympische Spelen.

Het zal je misschien verbazen om te horen dat deze erkenning van individuele prestaties een heel andere focus heeft dan wat de oorspronkelijke Griekse voorouders in gedachten hadden toen ze de Olympische Spelen bedachten. Het doel van de originele Spelen was niet om topsporters te verheerlijken, maar om alle individuen beter voor te bereiden op een rijk en bevredigend leven. Oude Olympische Spelen gingen over "sport voor iedereen" en Nike Air Presto Damen atleten streden als Nike Cortez Hombre gelijken. Er waren geen individuele landuniformen of andere onderscheidende kostuums. Elke atleet droeg hetzelfde (d.w.z. in principe niets).

Misschien benadrukte Roger Bannister - de eerste mens die de 4-mijls-mijlsbarri?re doorbrak - het best de verschillen tussen de moderne Spelen van vandaag en de originele Olympische Spelen toen hij schreef: 'Het Griekse ideaal was dat sport een voorbereiding op het leven in het algemeen zou moeten zijn, deze toenemende professionalisering en corruptie in combinatie met de groeiende nadruk op individuele overwinning hebben geleid tot het verval van de oude Olympische Spelen. "

Het moderne hardlopen lijkt deze toenemende trend naar elitarisme echter te hebben overstegen en is echt een sport voor iedereen geworden. In het onlangs uitgebrachte '2012 State of the Sport'-Nike Air Pegasus 83 Femme rapport meldt Running Nike Internationalist DamenUSA dat in 2011 alleen al in de Verenigde Staten een record van 13,9 miljoen finishers op de weg was. Op mijn reizen over de hele wereld zou ik zeggen dat een soortgelijk fenomeen zich in veel delen van de wereld voordoet.

Terwijl ik verbijsterd kijk hoe Michael Phelps een record aantal Olympische medailles verovert, ben ik ongelooflijk ge?nspireerd. Zo ge?nspireerd denk ik zelfs dat ik ga hardlopen (naakt natuurlijk).



Subject Views Written By Posted
comme des brindilles 61 Banning 11/14/19 07:50AM


Sorry, only registered users may post in this forum.
This forum powered by Phorum.