Kimera Forum : Phorum 5
Schreibt rein was euch stört, was euch gefällt, was besser sein könnte, wie es besser wäre, usw..
ACHTUNG! Aus gegebenem Anlass (Spam) müsst ihr euch jetzt leider registrieren um in unser Forum zu posten!
Wir wollen nicht wissen, WER postet, sondern nur verhindern dass sogenannte Spam-Bots (Programme, die automatisch ihre Texte in Foren eintragen) Zugang erhalten.
Uns interessiert auch eure E-Mail-Adresse nicht, sie wird weder weitergegeben, noch öffentlich zugänglich gemacht, sondern dient nur zur Verifizierung des Accounts, den ihr jederzeit selbst wieder löschen könnt.

Für den LESEZUGRIFF ist allerdings nach wie vor KEINE REGISTRIERUNG NOTWENDIG.

Danke für euer Verständnis
The fastest message board....ever.
sans parler de certaines
Posted by: Banning (IP Logged)
Date: November 4, 2019 07:17AM

Ik merkte dat ik aan mijn vaardigheden als hardloper twijfelde en aarzelde om uit te reiken, ook al weet ik dat ik sterk ben en bijna elke afstand kan overbruggen die iemand naar me zou willen gooien. Snelheid was nooit mijn ding, dus het kan intimiderend zijn om deel te nemen aan groepsruns als je 7: 00-7: 30 minuten mijl tempo in de beschrijving leest, en je bent meer een 9: 00-11: 00 minuut mijl soort meisje . Maar als er iets is dat navigeren door deze ervaring me heeft geleerd (meer als herinnerd), dan zijn Nike Air Pegasus 83 Womens hardlopers een van de meest begripvolle en gastvrije mensen die je ooit zult ontmoeten. Er is altijd iemand die bereid is om met je om te gaan, of je onder hun hoede te nemen om je de lokale trail-systemen te laten zien.

Finger Lakes Running en Triathlon Company
Er is meestal een plaatselijke hardloopwinkel ergens in de buurt van je nieuwe woonplaats en ze zijn een goudmijn van informatie. Deze mensen hebben zo'n passie voor het betrekken van mensen dat ze opgewekt zijn om iemand te laten komen die om hulp vraagt. Ik liep Finger Lakes Running en Triathlon Company binnen zonder een idee te hebben van de hardloopgemeenschap in Ithaca, en liep de volgende dag Nike Air Presto Damen weg met een groepsrun. Tijdens die groepsrun wilde iedereen me graag verwelkomen en contact leggen met mensen die ze kenden en die voor mij als goede hardloopwedstrijden klonken. Binnen Adidas Superstar Dames een paar weken had ik behoorlijk wat vrienden gemaakt en had ik kennis gemaakt met meerdere trail-systemen.

We hebben ook de voordelen van sociale media in "vandaag de dag en leeftijd". Ik moet nog een stad / gebied vinden zonder een lokale Facebook-pagina voor hardlopers. Het is letterlijk zo eenvoudig als je lid worden van de groep en posten waar je naar op zoek bent, of het nu gaat om suggesties of lopende partners. Je zult meestal binnen een paar uur een stortvloed van reacties hebben (nogmaals, hardlopers zijn een enthousiast stel.)

Ik denk dat mijn punt hier is dat het eng kan zijn om een ??nieuwe actieve community te betreden, maar laat je Adidas Ultra Boost Dames dat nooit tegenhouden. Hardlopen is veel beter wanneer gedeeld met vrienden. Lopers zijn een gepassioneerde groep, en de meeste zijn altijd blij om hun passie te delen met iedereen die bereid is om deel te nemen. Dus of je nu een ervaren hardloper bent die naar een nieuw gebied verhuist of een nieuwe hardloper die zich wil aansluiten bij de lokale gemeenschap, ga er gewoon voor. U zult verrast zijn hoeveel mensen hun hulp zullen bieden en niet te vergeten het ontmoeten van enkele van de meest interessante mensen die u in het leven kunt tegenkomen.

Ergens dit najaar raakte ik dieptepunt. Ik schraapte de loop van fitness tijdens een zonnige weekendrit, met mijn hart kloppend in mijn borst alsof het een lek was ontstaan ??uit zo hard proberen. Mijn adem, vernauwd in strakke longen, maakte een klein piepend geluid toen ik mijn vrienden Nike Air Max 95 Damen probeerde te vertellen me te verlaten.

Ik moest stoppen en lopen omdat mijn geest schreeuwde WAT DE FUCK EN MISSCHIEN JE EEN GAT IN JE HART HEBT EN DIT IS ZO LANGZAAM - wanen, want misschien ben ik gewoon enorm uit vorm. Ik heb ook gehoord dat je TE VET bent, ZO ZWAAR. VOEL DE JIGGLE AAN DE ACHTERKANT? DE ARMVLEUGELS WIGGLE? DE BUITENKRAK EN SCHUD MET ELKE STAP? Een kip en ei debat, blob-demon shit-praten. Het probleem is dat er een ounce, of een paar, waarheden zijn in het zijn van een zwaardere hardloper, maar hoe helpt die wetenschap mijn hart pijn doen of mijn geest dienen? Rechtsaf?

Ik woog X, leunde voor mijn gestalte, maar niet mager genoeg om in het ziekenhuis te worden opgenomen of in een herstelprogramma te worden gegooid. Ik bewaarde de schaal, eerst, op een witte tegelvloer onder het dakraam in een rottend zolderappartement Nike Air Max 95 Mujer dat ik na het college met een vriend in Noord-Portland deelde, en vervolgens in een houten kast in een korte gang in een huiselijke, donkere panelen Corvallis appartement. Elke ochtend stapte ik in, hield mijn adem in, na of voor en na mijn run, controlerend op een willekeurige maatregel van mijn zelfbeheersing.



Subject Views Written By Posted
sans parler de certaines 67 Banning 11/04/19 07:17AM


Sorry, only registered users may post in this forum.
This forum powered by Phorum.