Kimera Forum : Phorum 5
Schreibt rein was euch stört, was euch gefällt, was besser sein könnte, wie es besser wäre, usw..
ACHTUNG! Aus gegebenem Anlass (Spam) müsst ihr euch jetzt leider registrieren um in unser Forum zu posten!
Wir wollen nicht wissen, WER postet, sondern nur verhindern dass sogenannte Spam-Bots (Programme, die automatisch ihre Texte in Foren eintragen) Zugang erhalten.
Uns interessiert auch eure E-Mail-Adresse nicht, sie wird weder weitergegeben, noch öffentlich zugänglich gemacht, sondern dient nur zur Verifizierung des Accounts, den ihr jederzeit selbst wieder löschen könnt.

Für den LESEZUGRIFF ist allerdings nach wie vor KEINE REGISTRIERUNG NOTWENDIG.

Danke für euer Verständnis
The fastest message board....ever.
weniger altruistische
Posted by: Banning (IP Logged)
Date: October 10, 2019 08:38AM

We kregen de kans om Under Armour te horen praten over hun "I Will What I Want" -campagne en een kijkje te nemen in hoe UA de vrouwelijke Adidas Zx Flux Uomo atleet op een belangrijke manier opnieuw definieert en doet op hun eigen voorwaarden. Bay Area (en nationale) superster Shauna Harrison was daar en ik zal later meer over haar praten omdat sommigen van ons het geluk hadden om zaterdagochtend met haar te trainen. Als je een inspirerende video met Misty Copeland wilt zien, kijk dan eens naar deze - het zijn alle dingen.

Iedereen die de 'Showcase Nike Air Max 180 Damen Sanctuary Featuring Tara Stiles' bijwoonde, ontving een roze yogamat van Reebok en werd op dit moment getrakteerd op een geweldige ervaring met een van de grootste yoga-instructeursnamen in de branche. Toen ze eenmaal voorbij de Warrior-pose was, was ik vrijwel een goner, maar ik ben blij dat ik achterin zat en een paar poses kon doorlopen. Er waren absoluut een aantal geavanceerde bewegingen waar ik niet mee kon rondhangen, maar het 'heiligdom'-gedeelte van de titel stond velen van ons toe om achteraan onze eigen speciale plekken te vinden en van de ervaring te genieten. Of het nu een eenvoudige neerwaartse hondenhouding was of op onze rug lag en even rustte, iedereen was welkom en alles werd gevierd. Ik ging een geweldige pose aannemen op de foto ... maar wilde niet pronken.

BlogFest eindigde met een bliksemronde waarbij Nike Air Max 270 Mens verschillende mensen een lezing gaven gekoppeld aan een presentatie die elke 30 seconden van dia wisselde. Het was een leuke manier om een ??kijkje te nemen bij enkele bloggers om ons heen die hun verhaal op hun eigen manier vertellen. Daarna was er een slotfeest waar velen van ons de gelegenheid gebruikten om elkaar nog beter te leren kennen en het tweedaagse feest te vieren dat we allemaal hebben meegemaakt. Sommigen van ons namen afscheid en sommigen maakten van de gelegenheid gebruik om voor het eerst met elkaar te praten. Het was een geweldige manier om BlogFest te sluiten. Sommigen van ons zouden blijven rondhangen voor de laatste dag van IDEA World, maar BlogFest was ten einde en het was een ervaring waarvan de meesten van ons blij zijn dat we deel uitmaakten van het inaugurele jaar. Ik kan me alleen maar voorstellen Nike Air Max 2017 Dames dat het de komende jaren GROTER zal zijn, wat een gekke gedachte is.

Wat heeft het voor zin om aan een race mee te doen als je er niet mee gaat racen? Het is een goed punt - races zijn duur en tijdrovend. Waarom ga je niet gewoon zelf op pad als je het concurrentieveld en de chiptiming niet gaat gebruiken om jezelf te testen en te zien wat je kunt doen? Maar er zijn nogal wat redenen om races te doen zonder echt te vuren om de beste tijd te krijgen waar je toe in staat bent.

De meest voor de hand liggende reden is het plezier - veel mensen houden van hardlopen in een raceomgeving met veel andere hardlopers om zich heen en een menigte die gejuich aanbiedt. Het is ook de enige kans om in sommige steden zonder verkeer rond te rennen, wat een aantrekkelijke propositie is.

Afgezien van plezier, heb ik graag een doel voor elke Adidas Superstar Femme race of een doel ervoor. In het verleden was dit om een ??vriend te helpen de baan in een bepaalde tijd te omzeilen, maar zelfs dan zijn er minder altru?stische voordelen aan racen zonder naar de klok te kijken. Elke keer dat je een nummer aan je vest vastmaakt en bij een start opstelt, is het een kans om je voorbereidingen voor de racedag te oefenen op de momenten dat de tijd belangrijk voor je is.

Op zondag heb ik de Hampton Court Halve Marathon gelopen als onderdeel van mijn voorbereidingen voor de Marathon van Londen. Om 6.30 uur ging het alarm af en ging ik naar de stuurautomaatmodus, zette de waterkoker aan, zette mijn spullen aan en at en dronk een inmiddels goed geoefende combinatie.



Subject Views Written By Posted
weniger altruistische 66 Banning 10/10/19 08:38AM


Sorry, only registered users may post in this forum.
This forum powered by Phorum.