Kimera Forum : Phorum 5
Schreibt rein was euch stört, was euch gefällt, was besser sein könnte, wie es besser wäre, usw..
ACHTUNG! Aus gegebenem Anlass (Spam) müsst ihr euch jetzt leider registrieren um in unser Forum zu posten!
Wir wollen nicht wissen, WER postet, sondern nur verhindern dass sogenannte Spam-Bots (Programme, die automatisch ihre Texte in Foren eintragen) Zugang erhalten.
Uns interessiert auch eure E-Mail-Adresse nicht, sie wird weder weitergegeben, noch öffentlich zugänglich gemacht, sondern dient nur zur Verifizierung des Accounts, den ihr jederzeit selbst wieder löschen könnt.

Für den LESEZUGRIFF ist allerdings nach wie vor KEINE REGISTRIERUNG NOTWENDIG.

Danke für euer Verständnis
The fastest message board....ever.
so nah an meinem
Posted by: Banning (IP Logged)
Date: August 20, 2019 08:30AM

Het grootste deel van mijn run was door Boston en Cambridge, dat minder gebouwen heeft. Ik vond echter nog steeds gevallen waarin het GPS-signaal dacht dat ik aan de andere kant van de straat was.

Dus nu ben je op de vlucht met dit horloge. Nike Air Zoom Pegasus 36 Donna U kunt verschillende schermen aanpassen met maximaal 4 verschillende velden
per scherm. De standaardschermen hebben u bedekt met tijd, afstand en tempo. Een van de schermen is je hartslag met een kleurenwiel dat rond de ring gaat en je vertelt in welke zone je bent. De rest van de leuke schermen moet zijn ingeschakeld, zoals de kaarten, muziekbesturing of aangepaste velden zoals Connect IQ gegevens.

Ik vond het horloge een prettige en betrouwbare metgezel tijdens mijn runs. Gegevens waren gemakkelijk te zien en gemakkelijk te wijzigen. Navigatie was nuttig, waarbij je naar huis kunt navigeren met een recht schot dat je altijd naar achteren wijst om te starten, of je kunt je weg terug volgen. Elke keuze geeft u een schatting op basis van het huidige tempo en de resterende afstand.

De echte reden dat u dit horloge kreeg, was de gegevensbinge na de training.

Mijn Forerunner 935 stuurde elke run via Bluetooth naar mijn Google Pixel, die Nike Air Max Thea Damen vervolgens de gegevens uploadde naar Garmin Connect. Het is super eenvoudig om dat te koppelen aan Adidas Zx 8000 Damen je Strava-account als je van dat soort sportieve sociale media houdt.

Het horloge gebruikt standaard slimme opname die uw training comprimeert in minder datapunten en ruimte op het horloge bespaart. Als je de hoogste nauwkeurigheid wilt krijgen en weet dat je je horloge ten minste om de paar dagen synchroniseert, zou ik zeggen 'schakel elke 1 seconde in'. Dit geeft u de meest gedetailleerde kijk in uw training. Je krijgt je workout in kaart gebracht met inzichtelijke snelheid, hartslag, cadans, hoogte, temperatuur ... wachttemperatuur? Ja, ik ben een beetje in de war waarom de temperatuur een centimeter boven je pols zo belangrijk is tijdens het hardlopen, maar hey, we hebben de gegevens, dus laten we het opslaan en plotten! Handiger dan de polstemperatuur is polshartslag.

Ik zei Nike Air Max 270 Mens polshartslag omdat dit niet je standaard hartslagmeting op de borstband is. Je horloge maakt foto's van de huid op je pols die wordt verlicht door de drie groene lampjes rondom de fotosensor, en "ziet" wanneer het beeld van kleur verandert vanwege de periodieke instroom van bloed veroorzaakt door je hartslag. Kortom, het horloge ziet uw hartslag. Dit is niet zo goed als de borstbanden die het elektrisch waarnemen, en is absoluut niet beter dan de oude schoolmanier van het plaatsen van je hand op je borst en het tellen van de tellen gedurende een minuut.

Je zult aan deze nogal hippe grafiek zien dat mijn training 'aan het gebeuren is', laten we zeggen ter wille van een beter woord.

Dit is hoe ver ik de afgelopen vijf weken heb gelopen: 7.57M, 5.85M, 6.38M, 4.66M en 6.84M. Hoewel niet helemaal tot de duizelingwekkende hoogten van 10 mijl in een week die ik eind vorig jaar aanbracht, Nike Air Max 720 Mujer is de consistentie waarmee ik uitstap en mijn trainers aantrekt, absoluut verbeterd.

Het volgende doel in mijn zoektocht om een ??marathon te lopen tegen de tijd dat ik 30 ben, is de lente Wimbledon 10k. Ik liep de herfst 10k in oktober en slaagde in 57.17 en hoop dat ik die tijd minstens een paar seconden vrij kan nemen.

Er zijn verschillende redenen waarom ik deze race opnieuw doe. Ten eerste is het zo dicht bij mijn huis dat het gek zou zijn om dat niet te doen. Ten tweede, omdat ik deze maand een halve marathon moest doen, moest ik het vervangen door een soort doel, en ten derde, omdat ik de vorige keer mijn timing-chip was vergeten, wil ik echt een offici?le 'getimede' tijd krijgen .



Subject Views Written By Posted
so nah an meinem 60 Banning 08/20/19 08:30AM


Sorry, only registered users may post in this forum.
This forum powered by Phorum.