Kimera Forum : Phorum 5
Schreibt rein was euch stört, was euch gefällt, was besser sein könnte, wie es besser wäre, usw..
ACHTUNG! Aus gegebenem Anlass (Spam) müsst ihr euch jetzt leider registrieren um in unser Forum zu posten!
Wir wollen nicht wissen, WER postet, sondern nur verhindern dass sogenannte Spam-Bots (Programme, die automatisch ihre Texte in Foren eintragen) Zugang erhalten.
Uns interessiert auch eure E-Mail-Adresse nicht, sie wird weder weitergegeben, noch öffentlich zugänglich gemacht, sondern dient nur zur Verifizierung des Accounts, den ihr jederzeit selbst wieder löschen könnt.

Für den LESEZUGRIFF ist allerdings nach wie vor KEINE REGISTRIERUNG NOTWENDIG.

Danke für euer Verständnis
The fastest message board....ever.
angeschlossen sein
Posted by: Banning (IP Logged)
Date: August 19, 2019 09:42AM

Twee keer per week doe ik een HIIT-sessie (denk aan crossfit, maar met TRX) gevolgd door wat krachttraining. Ik selecteer "cardio" voor de HIIT-sessie. Hoewel het goed is om de activiteit bij te houden om deze in de administratie te hebben, zijn de polshartmonitor niet Nike Air Max Command Hombre geweldig om plotselinge, korte uitbarstingen van intense activiteit te detecteren en ik geloof dat het de hartslag en calorie?n voor deze sessies onderschat.

Voor het krachtgedeelte detecteert het horloge wanneer je armen bewegen, maar het is niet zo nauwkeurig. Gelukkig kun je alles handmatig vanaf het horloge invoeren terwijl je rust - het zal je activiteit versus je rust volgen en je kunt heel precies zijn in het aantal herhalingen en gewichten dat je hebt gebruikt. Vergeet niet naderhand de Connect-software te gebruiken om aan te geven welke oefeningen u daadwerkelijk deed. De VivoActive 3 Music heeft de neiging te denken dat alles wat je doet bankdrukken is!

Over het algemeen ben ik tevreden over het volgen van andere activiteiten door het horloge - in de zomer huurden we een motorboot en ik vertelde het horloge dat ik op een Nike Free Rn Distance Womens stand-up paddleboard zat en het gaf me de GPS-tracking van waar we heen gingen, wat vrij netjes is.

Probeer elke dag minimaal 60 minuten cardiovasculaire oefeningen te doen om uw lichaam fit te houden. Als je een complete beginner bent in dit, kun je je routine opsplitsen in twee afzonderlijke sessies. Het opnemen van fiets- en circuittraining in je routine is een geweldige manier om niet alleen je uithoudingsvermogen op te bouwen, maar ook spierkracht.

Hardlopen op een loopband of buitenshuis is een geweldige manier om spieren in je quads en kuiten op te bouwen. Dit zal ook je achillespezen versterken. Nike Air Max 270 Donna Bergop rennen is de snelste manier om spieren in uw benen op te bouwen in vergelijking met alleen joggen op de vlakke ondergrond.

Na een tijdje deze lancering te hebben gepest, heeft Polar vandaag eindelijk de lancering aangekondigd Nike Air Zoom Pegasus 33 Womens van zijn twee nieuwe GPS-lopende (en triathlong) horloges: de Vantage M en Vantage V.

De Vantage V is het hogere segment van deze horloges, in de detailhandel voor $ 549, terwijl de Vantage M de optie in het middensegment is voor $ 279.

Beide horloges worden geleverd met de gloednieuwe "Polar Precision Prime" polshartslagmeter van Polar, die optische hartslagmeting combineert met huidcontactmeting om bewegingsartefacten uit te sluiten die het hartslagsignaal kunnen verstoren en onbetrouwbare waarden kunnen produceren.

Sinds ik met de Polar M600 train, wachtte ik op Polar om iets nieuws uit te Adidas Zx 750 Mujer brengen.

Ongeveer 20% van een voetbalwedstrijd betreft sprinten. Je kansen om een ??triathlon te winnen zullen enorm toenemen als je snel kunt sprinten tijdens de laatste delen van de race. Het wordt aanbevolen om minimaal 30 meter te sprinten Nike Air Pegasus 83 Uomo met een pauze tussendoor. Stel dat je 10 sets sprints van 30 meter doet. Zorg ervoor dat u na de vijfde set een pauze van 20 seconden krijgt om uw herstelsnelheid goed op te bouwen.

Zorg ervoor dat je voor en na het doen van deze oefeningen eerst goed hebt gestrekt. Goed uitrekken houdt de spieren gezond en voorkomt pijn en blessures.



Subject Views Written By Posted
angeschlossen sein 63 Banning 08/19/19 09:42AM


Sorry, only registered users may post in this forum.
This forum powered by Phorum.