Kimera Forum : Phorum 5
Schreibt rein was euch stört, was euch gefällt, was besser sein könnte, wie es besser wäre, usw..
ACHTUNG! Aus gegebenem Anlass (Spam) müsst ihr euch jetzt leider registrieren um in unser Forum zu posten!
Wir wollen nicht wissen, WER postet, sondern nur verhindern dass sogenannte Spam-Bots (Programme, die automatisch ihre Texte in Foren eintragen) Zugang erhalten.
Uns interessiert auch eure E-Mail-Adresse nicht, sie wird weder weitergegeben, noch öffentlich zugänglich gemacht, sondern dient nur zur Verifizierung des Accounts, den ihr jederzeit selbst wieder löschen könnt.

Für den LESEZUGRIFF ist allerdings nach wie vor KEINE REGISTRIERUNG NOTWENDIG.

Danke für euer Verständnis
The fastest message board....ever.
buteerde de schoen op 2019 NBA All-Sta
Posted by: caicai2017 (IP Logged)
Date: July 25, 2019 03:49AM

Haar invloed op de One Star Pro wordt bevorderd door een speels ingetogen esthetiek. Ontworpen voor on- en Nike Air Max 95 Femme off-board draagbaarheid, het witte su?de bovenwerk herbergt een gouden ster, een baby blauwe inlegzool, zilverreiger vossen tape en een insigne van goudfolie die "Alexis" op het bovenwerk stempelt. De schoen komt ook in unisex-maatvoering - een belangrijk kenmerk Nike Roshe Run Donne voor Sablone.
"Skateboarden is voor iedereen", zegt Sablone. "Ik ben opgegroeid met voornamelijk jongens, mijn hele leven, maar ik skate ook met veel meisjes. Ik ben een vrouw, en de schoen heeft mijn naam erop, maar ik denk niet dat deze moet worden beperkt tot ??n geslacht. De maatvoering maakt de verklaring dat het voor elke Nike Roshe Run Womens skater is. ?Het ontwerp, ter ere van LeBron en zijn drie beste Nike Air Max 270 Dames vrienden, verschijnt op 23 mei wereldwijd bij geselecteerde retailers.
"De vriendschap die we hebben gehad heeft ons ongelooflijk be?nvloed, en Nike heeft een rol gespeeld bij het verheffen van ons allemaal", zegt Maverick Carter. "Nike Nike Air Max 720 Donne is het eerste bedrijf dat ons echt een kans gaf en in ons geloofde als jonge, zwarte mannen. Ze gaven ons alle levensveranderende kansen - van LeBron's deal en mijn stage tot Rich's opdracht in de kledingbranche en Randy machtigen in zijn rol als manager. Het was door deze ervaringen bij Nike dat we leerden hoe een bedrijf van wereldklasse wordt geleid, het belang van het opbouwen van solide relaties en wat het betekent om echte verhalenvertellers te zijn. Die dingen hebben ons vieren meegenomen door alles wat we heb het volbracht, zowel Nike Air Force 1 Donne individueel Nike Air Huarache Donne als als groep. "Het ontwerp is ge?nspireerd op de" Medicine Ball "colorway van de Nike Air Trainer III, een schoen die is gebouwd om meerdere vormen van training mogelijk te maken - tillen, hardlopen, hoepelen ... Een verstelbaar TPU voorvoetriem wikkelt de bekende gember overlay. LeBron droeg de schoen in een wedstrijd van het Nike Air Max TN Damen reguliere seizoen tegen de Charlotte Hornets op 29 maart.Het ontwerp is een blauwe versie van de LEBRON 16 "SB White" die James debuteerde op eerste kerstdag 2018, met een bijgewerkte versie van de Nike Zoom LEBRON III . James droeg de schoen in een wedstrijd van het reguliere seizoen tegen de Boston Celtics op 9 maart. Het ontwerp is gebaseerd op een zeldzame, speciale editie colorway van de Nike LEBRON Nike Free Run 2.0 Damen 9, gemaakt met een gouden veter slot ge?nspireerd op het originele ontwerp van kunstenaar Gabriel Urist uit 2012 , bloemmotieven en een zwarte basis. James debuteerde de schoen op 2019 NBA All-Star Weekend.Een bijgewerkte versie van een speler-exclusieve Nike Zoom LEBRON III, deze schoen vertegenwoordigt de buitenaardse kenmerken van LeBron op het veld, van zijn helderziende overgaan tot zijn kneuzingskracht aan de rand. James droeg het op eerste kerstdag 2018 tegen de Golden State Warriors.De Nike Air Max 1 van De?Aaron Nike Air Force 1 Dames Fox kanaliseert Fox's interesse in astronomie en heeft gemeenschappelijke kleuren onder de planeten Adidas Ultra Boost Femme vertegenwoordigd door verschillende delen van de schoen. De inlegzool heeft vergelijkingen ge?nspireerd op het gebied van astrodynamica. De bijnaam van Fox, 'Swipa', staat op de hiel en zijn shirtnummer staat op een eclips op het tonglogo. Met een verontrust lichtgroen bovenwerk weerspiegelt de Nike Air Force 1 van Devin Booker de liefde van de bewaker voor vintage, gedragen- in schoenen. De tongtag bevat verwijzingen Nike Air Max 95 Mujer naar elementen uit de jeugd van Booker met knipogen naar zijn verjaardag en Moss Point, Mississippi, de stad van zijn middelbare schoolcarri?re.



Subject Views Written By Posted
buteerde de schoen op 2019 NBA All-Sta 76 caicai2017 07/25/19 03:49AM


Sorry, only registered users may post in this forum.
This forum powered by Phorum.