Kimera Forum : Phorum 5
Schreibt rein was euch stört, was euch gefällt, was besser sein könnte, wie es besser wäre, usw..
ACHTUNG! Aus gegebenem Anlass (Spam) müsst ihr euch jetzt leider registrieren um in unser Forum zu posten!
Wir wollen nicht wissen, WER postet, sondern nur verhindern dass sogenannte Spam-Bots (Programme, die automatisch ihre Texte in Foren eintragen) Zugang erhalten.
Uns interessiert auch eure E-Mail-Adresse nicht, sie wird weder weitergegeben, noch öffentlich zugänglich gemacht, sondern dient nur zur Verifizierung des Accounts, den ihr jederzeit selbst wieder löschen könnt.

Für den LESEZUGRIFF ist allerdings nach wie vor KEINE REGISTRIERUNG NOTWENDIG.

Danke für euer Verständnis
The fastest message board....ever.
chips eten verder te benadrukken
Posted by: Banning (IP Logged)
Date: July 4, 2019 09:41AM

Een tijdje geleden besprak ik hoe ik de juiste race moest kiezen. Die functie was ingegeven door onderhandelingen tussen mij en een vriend over de herfstmarathon die we dit jaar zouden ondernemen. Het is zijn eerste marathon en het is mijn tweede - hij wil in ??n keer rondkomen en ik wil een half uur vrijmaken van mijn tijd, dus we willen allebei andere dingen uit een race.

De marathon van Loch Ness, de marathon van Berlijn en New York kregen allemaal een vermelding tijdens een aantal Nike Air Max 270 Damen dagen e-mailchats. Maar uiteindelijk hebben we ons aangemeld voor de Robin Hood-marathon in Nottingham. Het staat niet op ieders actielijst van marathons, maar daarom hebben we het gekozen.

1) Lokale ondersteuning van de menigte - het is dichtbij genoeg voor veel familie en vrienden die hebben beloofd om hun voeten te stempelen, in hun handen te klappen en in het algemeen wat lawaai maken wanneer ze ons zien.

2) Kosten - voor ongeveer £ 30 kunt u ook de blaren en pijnlijke benen van de marathon ervaren. OK, we weten allemaal dat het inschrijfgeld niet het enige prijskaartje op een marathon is - er is ook accommodatie en reizen. Een verblijf in het VK heeft die kosten verlaagd en bovendien is Nottingham het New York van de East Midlands.

3) Wat andere hardlopers hebben gezegd - reviews van eerdere Robin Hood-marathons waren vrijwel Adidas Superstar Damen unaniem dat, hoewel het zijn heuvels en sombere stukken heeft, het een goede marathon is. En dat komt van mensen die veel meer marathons hebben gelopen dan ik heb of waarschijnlijk ooit zal doen.

4) Datum - het is op 11 september van dit jaar wat perfect is voor andere verplichtingen die we dit jaar hebben. Ik kijk er erg naar uit om deze zomer door de zomer te kunnen trainen in plaats van in de koude, donkere diepten van de winter.

Onlangs zei een collega tegen me: "Ik vind het idee van hardlopen echt leuk, maar ik kan er gewoon niet van genieten". Mijn antwoord was "eet je olijven?"

Voor mij is hardlopen een beetje zoals olijven eten. Wanneer je ze voor het eerst probeert als kind of als tiener, zijn ze gemeen. Voor mij smaakten ze als oorsmeer. Ik kon niet begrijpen hoe mensen ze aten voor hun plezier en was er zeker van dat Nike Air Max Command Donna mijn ouders er iets mee Adidas Zx Flux Dames mis hadden.

Gesneden tot begin 20 en olijven worden door mijn leeftijdgenoten opgegeten als een teken van verfijning en smaak. Niet voor hen een pakket chips om hun drankje in de kroeg te vergezellen, maar een schaal met olijven compleet met cocktailsticks - om het verschil tussen hen en mensen die chips eten verder te benadrukken. Vinger is zo 'tiener'. In tegenstelling tot chips zijn olijven ook goed voor u.

Dus onder immense groepsdruk legde ik mijn pakje zout en azijn neer en pakte een cocktailprikker. Ik at een olijf en ik vond het niet leuk. Het smaakte nog steeds als oorsmeer, maar ik zette door. Waarom? Omdat ik het idee leuk vond om iemand te zijn die olijven at en ik wist dat ze goed voor me waren. Enkele jaren later geniet ik nu echt van olijven en ik eet ze zelfs op wanneer er niemand in de buurt is om mij te zien Nike Cortez D?msk? eten.

Hardlopen, zoals ik het aan mijn collega zeg, lijkt veel op het eten van olijven. Misschien vind je het leuk om iemand te rennen en te zijn die rent, maar je zult er niet meteen van genieten. Je moet doorgaan met hardlopen. Uiteindelijk zal het echter stoppen met het achterlaten van een bittere smaak in onze mond en je zult het geweldig vinden.



Subject Views Written By Posted
chips eten verder te benadrukken 76 Banning 07/04/19 09:41AM


Sorry, only registered users may post in this forum.
This forum powered by Phorum.