Kimera Forum : Phorum 5
Schreibt rein was euch stört, was euch gefällt, was besser sein könnte, wie es besser wäre, usw..
ACHTUNG! Aus gegebenem Anlass (Spam) müsst ihr euch jetzt leider registrieren um in unser Forum zu posten!
Wir wollen nicht wissen, WER postet, sondern nur verhindern dass sogenannte Spam-Bots (Programme, die automatisch ihre Texte in Foren eintragen) Zugang erhalten.
Uns interessiert auch eure E-Mail-Adresse nicht, sie wird weder weitergegeben, noch öffentlich zugänglich gemacht, sondern dient nur zur Verifizierung des Accounts, den ihr jederzeit selbst wieder löschen könnt.

Für den LESEZUGRIFF ist allerdings nach wie vor KEINE REGISTRIERUNG NOTWENDIG.

Danke für euer Verständnis
The fastest message board....ever.
encourager ? suivre un parcours
Posted by: Banning (IP Logged)
Date: July 2, 2019 10:26AM

Het evenement van dit jaar werd zwaar ondersteund door Nike, wat niet betekende dat je met veiligheidsspelden hoefde te spelen om je racenummer aan je vest te taggen - Nike had vooraf een van hun Dri-Fit hardloop-t-shirts met jouw nummer geprint en het aan jou gepost om te rennen Liefdadigheidslui en clublopers die graag hun eigen vesten droegen, mochten nog steeds de oude pinnen en papiermethode gebruiken als ze dat wensten.

De route Nike Free Rn Distance Womens nam veel bezienswaardigheden in: vanaf Piccadilly ging het naar Trafalgar Square voordat het afdaalde richting de rivier en een paar kilometer de Theems af voordat hij zich omdraaide en finishte op Whitehall. Het was absoluut ontworpen met het oog op stedelingen.

Nike had duidelijk veel aandacht aan het evenement besteed, waaronder veel hightech-gadgets. Je kunt je aanmelden via een of andere Facebook-wizard om al je vrienden de hele dag op de baan te laten rondlopen. zij konden op hun beurt berichten van steun plaatsen die op grote schermen rond de route werden getoond - hoewel gezien het feit dat er 30.000 hardlopers deelnamen, de kansen dat u een bericht ziet dat voor u bestemd is, vrij klein zijn.

Er brak muziek uit rond de baan en in de beruchte tunnel bij Blackfriars, waar hardlopers van de London Marathon voor de toeschouwers tegen de muur uit het zicht van toeschouwers gaan, was er nog een verrassing. Niet het feit dat veel mannen hun hydratatiestrategie verkeerd hadden en het niet konden houden voor een 10K, maar slow Nike Air Zoom Pegasus 31 Womens motion projecties van Paula Radcliffe en Mo Farah op de muren met het gejuich van menigten.

Dat wil niet zeggen dat dit het enige geluid van juichen was om gehoord te worden - gedreven toeschouwers gelijk aan het aantal hardlopers dat hun hardloper en iedereen die steun nodig had, zou aanmoedigen. Het had absoluut het gevoel van de grote stad.

Het was een tijdje geleden dat ik voor het laatst een 10K had gespeeld. Nike Air Max 90 Homme Meer dan 18 maanden eigenlijk. Dat was een heel ander type 10K - een lokale clubrace rond Wimbledon Common. Ik zou op zoek gaan naar een Nike Cortez Mujer PB, maar, onzeker over mijn tempo en hoe de andere 29.999 hardlopers mijn race zouden be?nvloeden, ik was mogelijk conservatief met mijn schatting.

Maar ik had het geluk om aan de voorkant te beginnen, wat betekende dat ik niet hoefde te wachten om de start over te steken en een vrij open koers had het grootste deel van de ronde. Verder terug, kon het ontbreken van timing-pennen lopers hebben opgehouden om een ??specifieke tijd te krijgen.

Dit is een grote, sfeervolle rit rond een van de beste steden ter wereld op afgesloten wegen. Als je veel steun wilt voor je allereerste race, probeer het dan, maar als je op zoek bent naar een snelle cursus om een ??paar seconden vrij te krijgen van je 10K-tijd, zijn er nog veel andere races die mogelijk beter bij je passen. Dat wil niet zeggen dat het niet mogelijk is. Ik klopte meer dan vier minuten uit mijn tijd en ging heel gelukkig naar Adidas Zx 750 Hombre huis met mijn nieuwe PB van 46.58. Was het het prijskaartje waard? De jury is daar nog steeds mee bezig.

Sessie twee om te proberen de Total Immersion-weg uit een boek te leren, staat in de trainingsbank en in mijn tweede sessie heb ik een paar dingen geleerd over zwemmen.

1. Neusklemmen blijven beter op je neus zitten als je eerst je make-up uittrekt. Echter, het dragen van een neusklem verhoogt de verwachting van mensen hoe goed je kunt zwemmen.

2. Je kunt in feite contactlenzen dragen onder een bril en dit maakt het makkelijker om dingen te zien zoals de klok, andere mensen en het bord dat 'vrouwelijke kleedkamers' zegt. De combinatie van contactpersonen en bril werkt echter beter als u uw bril op uw gezicht legt in plaats van ze op uw hoofd te laten liggen en u vervolgens realiseert wanneer u halverwege een lengte bent.

3. Zwempetjes gaan een beetje beschimmeld als je ze niet Adidas Nmd Damen goed uitdroogt en het een maand laat tussen de zwemsessies. De zwemset is over het algemeen iets duurzamer dan een hardloopset. U moet deze na elke sessie uitzoeken. Geeuw.

4. Sommige mensen denken dat een zwembad een plaats is voor romantiek. Welk element van het zwembad van de gemeente Tower Hamlets klinkt sexy voor jou? Misschien is het tijd om de oude 'Geen bombardementen, Geen zware tekens voor aaien' terug te brengen.

5. TI leren vanaf het begin is moeilijk en neemt concentratie. Maar als je je concentreert, wordt het makkelijker. Je voelt je echter nog steeds als een idioot die oefeningen doet waarbij je met je ene arm in de lucht op je zij zweeft en dan van kant wisselt. Ik kan mensen vertellen dat ik in plaats daarvan synchroon zwemmen leer.

Als dit klinkt als uw idee van een leuke tijd, kunt u profiteren van een gratis duiksessie met dank aan British Gas. Alsjeblieft geen zware aaien.



Subject Views Written By Posted
encourager ? suivre un parcours 72 Banning 07/02/19 10:26AM


Sorry, only registered users may post in this forum.
This forum powered by Phorum.