Kimera Forum : Phorum 5
Schreibt rein was euch stört, was euch gefällt, was besser sein könnte, wie es besser wäre, usw..
ACHTUNG! Aus gegebenem Anlass (Spam) müsst ihr euch jetzt leider registrieren um in unser Forum zu posten!
Wir wollen nicht wissen, WER postet, sondern nur verhindern dass sogenannte Spam-Bots (Programme, die automatisch ihre Texte in Foren eintragen) Zugang erhalten.
Uns interessiert auch eure E-Mail-Adresse nicht, sie wird weder weitergegeben, noch öffentlich zugänglich gemacht, sondern dient nur zur Verifizierung des Accounts, den ihr jederzeit selbst wieder löschen könnt.

Für den LESEZUGRIFF ist allerdings nach wie vor KEINE REGISTRIERUNG NOTWENDIG.

Danke für euer Verständnis
The fastest message board....ever.
aidez donc les membres
Posted by: Banning (IP Logged)
Date: January 19, 2020 03:07AM

Terwijl de bal een nieuw jaar inluidt, lijkt het erop dat we onze onafgemaakte doelen stilletjes vergeten met het vooruitzicht om nieuwe resoluties te maken, maar helaas worden ook die vaak ongedaan gemaakt. Ik weet dat ik veel Nike Air Pegasus 83 Femme "Nieuwjaarsresoluties" heb gemaakt die maanden, weken en soms zelfs helaas dagen duurden. Ik geloof dat we allemaal beter willen doen en we allemaal beter willen zijn, maar dat laten gebeuren is niet altijd een gemakkelijk proces.

Voor mij is hardlopen en fitness een groot deel van mijn leven geweest zolang ik me kan herinneren. Gelukkig kan ik zeggen dat ik nog nooit ben begonnen met een nieuw trainingsplan of lid wordt van Adidas Zx Flux Mujer een plaatselijke sportschool op 1 januari om de interesse in maart te verliezen. Ik ben echter verre van perfect geweest! Gisteren tijdens het hardlopen besloot ik dit jaar een aantal hardloopdoelen te stellen, onder andere levensverbeteringsresoluties. Ik begon na te denken over wat ik wilde bereiken door mijn hardlopen in 2014 en toen realiseerde ik me dat het 4 jaar geleden was dat ik een echte race had gelopen (een half om precies te zijn). Ik log regelmatig Adidas Ultra Boost Womens tussen de 28 en 33 mijl per week, maar altijd met de bedoeling fit te blijven voor bergbeklimmen en backpacken. Ik besloot om drie doelen te maken die hopelijk een andere dimensie van doel aan mijn hardlopen toevoegen: nog een helft rennen, mijn eerste marathon lopen en mijn eerste 50k Trail-race lopen.

Ik realiseer me dat sommige mensen dit als moeilijke doelen beschouwen, anderen misschien als gemakkelijk en anderen nog steeds dezelfde doelen hebben gesteld. De afstand is echter niet echt wat ik wil bespreken, het is de afwerking van de doelen die we stellen.

Elk jaar lijkt steeds korter te worden. Voor mij voelt het alsof ik minder tijd heb om dingen te Nike Air Pegasus 83 Womens doen die ik wil bereiken, en dat klopt met de goede voornemens voor het nieuwe jaar. Nu moet ik nog een keer toevoegen dat ik niet perfect ben, ach, een jaar besloot ik om te stoppen met het eten van snoep; Ik heb ongeveer 16 uur geduurd. Hier zijn enkele tips voor het stellen van doelen om u te helpen de weg te vinden en dingen voor elkaar te krijgen.

Schrijf het op! Als je brein werkt zoals het mijne, dan is het soms moeilijk om te onthouden wat je gisteren hebt gegeten voor de lunch, dus het onthouden van een doel voor 365 dagen kan een onmogelijke taak lijken. Maak een ruimte in uw jaarlijkse planner of kalender voor uw doelen en schrijf ze op zodat u ze vaak ziet. Je kunt zelfs je kinderen helpen om ze op te vrolijken met glitters en verf, wat je ook helpt om ze op papier te krijgen.
Breek het af. Als je nog nooit een Half www.balconismo.de hebt gereden en je wekelijkse kilometerstand is 0-5 mijl, lijkt een 13,1 mijl race misschien een onmogelijk doel om te bereiken, maar dat is het niet! Zoek enkele trainingsschema's op en kies later in het jaar een race die je voldoende tijd geeft om kilometers te maken. Breek het dan nog verder af. Noteer welke benchmarks u elke maand moet halen om uw doel te bereiken. Persoonlijk hou ik ervan om elke week kleine doelen te stellen die me helpen bij mijn maandelijkse doelen die mijn jaarlijkse doelen voeden.
Werk werk werk. Het doel stellen en de resolutie maken is het makkelijke gedeelte. Dat is waarschijnlijk de reden waarom we zo goed zijn in het oplossen van aan het begin van elk nieuw jaar, maar tegelijkertijd lijken we zo goed in het niet afmaken. Net als het bouwen van je droomhuis begin je met een idee dat op papier wordt gezet www.getleanqueen.com in de vorm van een a plan of blauwdruk (dat is stap 1). Die plannen worden vervolgens verdeeld in kleinere delen van het werk die in een bepaalde volgorde moeten worden uitgevoerd (dat is stap 2). Dan komt de moeilijkste en meest tijdrovende fase van het bouwen van je droomhuis, het werk! Zonder te werken en hard te werken, zal je droomhuis nooit worden gebouwd, net zoals je doelen en resoluties voor altijd ongedaan worden gemaakt.
Deze drie stappen zijn de sleutel geweest om veel dingen in mijn leven te bereiken. Ik heb gisteren een nieuwe planner opgepikt (omdat ik het nog steeds leuk vind om dingen buiten mijn Google-agenda op te schrijven), en mijn doelen worden de komende dagen geschreven en opgesplitst in beheersbare benchmarks.

Weet je nog dat de pijn van overrennen? Nou, ik ging terug naar het hotel, deed mijn beha uit Nike Air Max 90 Dames en zag een paar mooie bloedvlekken op mijn witte sportbeha.

Vier lessen: 1. Draag geen witte sportbeha. 2. Weg met die sportbeha. 3. Dat kan ook vrouwen overkomen. 4. BODY GLIDE ALLES.



Subject Views Written By Posted
aidez donc les membres 54 Banning 01/19/20 03:07AM


Sorry, only registered users may post in this forum.
This forum powered by Phorum.