Kimera Forum : Phorum 5
Schreibt rein was euch stört, was euch gefällt, was besser sein könnte, wie es besser wäre, usw..
ACHTUNG! Aus gegebenem Anlass (Spam) müsst ihr euch jetzt leider registrieren um in unser Forum zu posten!
Wir wollen nicht wissen, WER postet, sondern nur verhindern dass sogenannte Spam-Bots (Programme, die automatisch ihre Texte in Foren eintragen) Zugang erhalten.
Uns interessiert auch eure E-Mail-Adresse nicht, sie wird weder weitergegeben, noch öffentlich zugänglich gemacht, sondern dient nur zur Verifizierung des Accounts, den ihr jederzeit selbst wieder löschen könnt.

Für den LESEZUGRIFF ist allerdings nach wie vor KEINE REGISTRIERUNG NOTWENDIG.

Danke für euer Verständnis
The fastest message board....ever.
andere race geschreven
Posted by: Banning (IP Logged)
Date: January 18, 2020 07:32AM

Ik ben eind vorige maand aan een nieuwe baan begonnen en ben meer dan twee weken onderweg geweest op kantoor. Vorige week was ik 4 dagen in Arizona en vandaag ben ik in Los Angeles. Hoewel ik het leuk vind om tijd door te brengen in andere steden en nieuwe restaurants, hotels te ervaren en collega's en vrienden te zien, kunnen zakenreizen soms grote schade aanrichten aan onze trainingsschema's. Maar het hoeft niet. Met een beetje extra moeite kunt u manieren vinden om uw wekelijkse trainingen te laten gebeuren terwijl u op reis bent.

Ik heb Adidas Eqt Support Adv Mujer onlangs hulp ingeroepen van mijn vriend Kira Harrison - een medewerker van schoeisel merchandising bij Brooks Running. Ze reist constant de wereld rond om inspiratie op te doen voor de schoenen die ze ontwerpt en moet vaak oppakken en regelmatig gaan. Ze gaf me deze tips voor hardlopen tijdens het reizen.

Ga de ochtend uit voordat je dag begint. Wanneer u onderweg bent, kan uw planning vaak onvoorspelbaar zijn. Door 's ochtends te rennen, garandeer je dat je binnenloopt en het geeft je de rest van de dag energie. Dit kan betekenen dat je eerder opstaat dan normaal om te rennen voordat je die 8 uur 's ochtends ontbijtvergadering haalt, maar je zult zo blij zijn dat je dat hebt gedaan. Ik maak ook betere voedselkeuzes als ik mijn dag begin met een training. Ik ga zeker een lunch of diner bijwonen met collega's met rijk voedsel Nike Cortez Mens en verleidelijke desserts. Mijn wilskracht is meestal sterker wanneer ik mijn dag met een training begin.
Gebruik je run als een sightseeing kans. Rennen is een geweldige manier om een ??nieuwe plek te zien en de run wordt een avontuur versus alleen oefening. Chicago, New York City en Washington, D.C. zijn enkele van mijn favoriete plekken voor hardlopen en sightseeing. Andere keren zijn we beperkt tot de loopband, maar dat is beter dan niets! Toen ik vorige week in Arizona was, was het hotel waar ik verbleef op een snelweg met nergens veilig om te rennen. Dus deed ik 2 runs op de loopband van het hotel. Niet zo mooi, maar veel beter dan ze overslaan.
Pak sneldrogende kleding gemaakt van synthetische vezels. Omdat je onderweg geen was kunt doen, wil je dat je spullen drogen voordat je deze weer in je koffer moet stoppen. Ook Nike Air Vapormax Damen is een plastic zak om je schoenen te wikkelen nuttig om vuil en geur weg te houden van de rest van je spullen.
Maak contact met een plaatselijke hardloopwinkel voor advies over hardlooproutes. Ze kunnen ook hardloopgroepen hebben die hun winkel verlaten en je voorzien van hardloopmaatjes. Als voor tijd gekraakt, is de conci?rge van het hotel ook een geweldige bron. Velen hebben kaarten in zakformaat met aanbevolen hardlooproutes, waardoor het gemakkelijk is om goed voor de deur te komen.
Draag compressiesokken in het vliegtuig om je benen fris te houden. Dit helpt de bloedstroom te behouden en je benen zullen beter aanvoelen tijdens het hardlopen. Ik probeer ook meerdere keren op te staan, vooral tijdens die lange reizen van oostkust naar westkust, om mijn benen te strekken en rond te bewegen.
Doe je onderzoek naast deze tips. Nike Air Max Tavas Womens Ik onderzoek de fitnessruimte van het hotel voor mijn reis en bepaal of er een zwembad is om te zwemmen. Als je naar een grotere stad gaat die vriendelijk is voor wandelen, kun je meestal spin-klassen, barre-klassen, hardloopgroepen en openbare zwembaden vinden. Op basis van waar uw trainingsplan om vraagt, moet u uw onderzoek doen om erachter te komen hoe u uw trainingen het beste kunt uitvoeren.

Wees ook flexibel. Afhankelijk van de dagen waarop u reist, moet u mogelijk uw workouts omwisselen. Hoewel ik bijvoorbeeld meestal dinsdag, donderdag en zondag zou zwemmen, ga ik deze week op woensdag, vrijdag en zondag zwemmen omdat ik dinsdag in LA ben. Het is prima om sommige dingen te verplaatsen. Doe je best als je kunt.

Het was nogal slecht, en ik debatteerde er niet over te schrijven omdat het gewoon een race was "voor Nike Air Max Tavas Mujer de lol" die slecht was, maar ik heb over elke andere race geschreven die ik heb gelopen sinds ik deze blog begon, dus waarom nu stoppen?

Mijn wekker ging om 7:15 voor een start van 9 uur om me de tijd te geven om te snoozen en mijn tijd te nemen om me klaar te maken. Het ging af en ik keek naar het weer. Echte temperatuur: 27, voelt als 9.

Ik ging weer slapen en werd om 7.45 uur in paniek wakker. Okay, okay, ik ga. Het zal leuk zijn als ik eenmaal daar ben. Ik kleedde me zo snel mogelijk aan en mijn moeder en ik stapten in de auto.

Er waren nogal wat snafus met deze kleine race.

1. Ze konden mijn registratie niet vinden.

2. Ze hadden geen spelden meer. "Dus, wat moet ik doen met mijn slabbetje?" Vroeg ik de vrijwilliger. "Wacht even." Oh, ok?. Natuurlijk. Gelukkig, toen ik mijn t-shirt ging ophalen, vroeg ik een andere Nike Air Max 97 Womens vrijwilliger over de speldsituatie en zij stelde voor om op de grond te kijken of iemand spelden had laten vallen. Ik keek en vond er meteen twee. Fijn.

3. Ze konden het kind met de megafoon die de race moest beginnen niet vinden, en ze konden de timingklok niet laten werken, dus we begonnen waarschijnlijk 7-10 minuten te laat.



Subject Views Written By Posted
andere race geschreven 53 Banning 01/18/20 07:32AM


Sorry, only registered users may post in this forum.
This forum powered by Phorum.