Kimera Forum : Phorum 5
Schreibt rein was euch stört, was euch gefällt, was besser sein könnte, wie es besser wäre, usw..
ACHTUNG! Aus gegebenem Anlass (Spam) müsst ihr euch jetzt leider registrieren um in unser Forum zu posten!
Wir wollen nicht wissen, WER postet, sondern nur verhindern dass sogenannte Spam-Bots (Programme, die automatisch ihre Texte in Foren eintragen) Zugang erhalten.
Uns interessiert auch eure E-Mail-Adresse nicht, sie wird weder weitergegeben, noch öffentlich zugänglich gemacht, sondern dient nur zur Verifizierung des Accounts, den ihr jederzeit selbst wieder löschen könnt.

Für den LESEZUGRIFF ist allerdings nach wie vor KEINE REGISTRIERUNG NOTWENDIG.

Danke für euer Verständnis
The fastest message board....ever.
avondje uit voor vrouwen
Posted by: Banning (IP Logged)
Date: January 15, 2020 07:00AM

Gegeneraliseerde angst is, in vergelijking met een paniekaanval, meer een chronisch, onderliggend gevoel van een naderende ramp. Er is een constant gevoel van op scherp staan. Ik voel me vaak afgeleid door mijn gedachten als ik in de auto zit, naar Netflix kijk of 's nachts in bed lig. Gebrek aan slaap en honger maken angstsymptomen erger en paniekaanvallen waarschijnlijker. Nike Air Max 2017 Femme Ik moet heel voorzichtig zijn met cafe?ne. Gewoon een beetje te veel en Nike Cortez Herren ik verander in Chicken Little; de lucht zal elk moment vallen.

Een van de meest memorabele aanvallen die ik had was 2 jaar geleden. Wat deze paniekaanval zo onvergetelijk maakte, is dat het ironisch genoeg me uit een volledig veilige situatie bracht en me in een potentieel gevaarlijke situatie bracht. Ik nam eigenlijk een enge situatie die helemaal in mijn hoofd zat en maakte er een enge situatie van.

Ik had een vroeg ochtendwerkevenement in Redmond, Washington waarvoor mijn verloofde (Tad) en ik om 04:30 uur mijn huis moesten verlaten (Bellingham, WA). We stopten onderweg bij Starbucks en toen ze me mijn koffie overhandigden, realiseerde ik me dat het een maat groter was dan waar ik om had gevraagd. Ik dronk de hele kop, waar ik uren later spijt van zou Nike Air Max Motion Womens krijgen. Na het evenement stopten we om te rennen in een park waar we nog nooit eerder waren geweest, Bridle Trails State Park. Ik voelde me extreem moe van het zo vroeg wakker worden, ik voelde me op scherp van de extra cafe?ne en ik had honger ondanks het snacken gedurende de ochtend. Dit was een recept voor een ramp.

Wilde ik mezelf openstellen voor oordeel? Wilde ik mezelf stressen door verantwoordelijk te zijn?

Uiteindelijk besloot ik dat het het waard was, zowel voor mezelf als voor jou. Ik herinner me dat toen Emily een paar jaar geleden een Ironman deed, ik volledig gefascineerd was door haar trainingslogboeken. Hoe heeft iemand in godsnaam een ??fulltime baan gehad EN al deze oefening gedaan?

Ik wil nooit zoveel trainen, echt, dus ik denk niet dat ik ooit een volledige Ironman zal doen.

Maar ik wil met jullie de ups Nike Air Max 2017 Damen en downs delen van hoe iemand met een fulltime baan en een druk leven het nog steeds lukt om te trainen voor een zeer lange afstandsrace. Ik viel onlangs in een wormgat op internet en las uiteindelijk over Lucy Danziger en hoe ze deelnam aan Ironmans, terwijl ze een groot tijdschrift runt. Geen excuses. Ik ben niet te druk om te trainen voor deze race.

Een paar weken geleden stuurden de fijne mensen van New Balance me een uitnodiging voor hun nieuwe Girls 'Night Out-evenement.

Ik hou van rennen, en ik hou van wijn, dus ik kon het niet afwijzen.

Het idee is om opnieuw te defini?ren wat een avondje uit voor vrouwen betekent. Ondanks het feit dat ik een over het algemeen gezonde levensstijl leid, is het zeker tijdens damesavondjes dat ik de extra calorie?n www.bristolpirates.co.uk opslok ... in wijn. (In feite had ik onlangs een leuke Uplift + diner date Nike Air Pegasus 83 Damen met vrienden - oh, en we sleepten de instructeur mee naar buiten - en we aten en dronken zeker alle calorie?n die we verbrand hadden, en nog wat.)

Dus hoewel ik soms fitness gebruik als een manier om vrienden te ontmoeten, vind ik het een geweldig idee om vrouwen een gezondere manier te geven om hun vrienden te zien - en voor moeders om iets gezonds voor zichzelf te doen met hun vrienden.



Subject Views Written By Posted
avondje uit voor vrouwen 43 Banning 01/15/20 07:00AM


Sorry, only registered users may post in this forum.
This forum powered by Phorum.