Kimera Forum : Phorum 5
Schreibt rein was euch stört, was euch gefällt, was besser sein könnte, wie es besser wäre, usw..
ACHTUNG! Aus gegebenem Anlass (Spam) müsst ihr euch jetzt leider registrieren um in unser Forum zu posten!
Wir wollen nicht wissen, WER postet, sondern nur verhindern dass sogenannte Spam-Bots (Programme, die automatisch ihre Texte in Foren eintragen) Zugang erhalten.
Uns interessiert auch eure E-Mail-Adresse nicht, sie wird weder weitergegeben, noch öffentlich zugänglich gemacht, sondern dient nur zur Verifizierung des Accounts, den ihr jederzeit selbst wieder löschen könnt.

Für den LESEZUGRIFF ist allerdings nach wie vor KEINE REGISTRIERUNG NOTWENDIG.

Danke für euer Verständnis
The fastest message board....ever.
betalen door haar te ondersteunen
Posted by: Banning (IP Logged)
Date: January 8, 2020 07:22AM

De mythe van de supervrouw begon echt ergens na de Tweede Wereldoorlog, toen vrouwen in ons land het personeel begonnen te betreden. Propaganda moedigde de huisvrouw-carri?re gal hydra aan, omdat onze economie het nodig had. Het is niet verwonderlijk Adidas Zx Flux Damen dat veel vrouwen hun nieuwe doel opwindend vonden en hun spekbijdragen versterkend. Nu ga ik hier een beetje snel vooruit door de geschiedenis, maar wat logisch volgde was de strijd voor vrouwenrechten, de eis voor gelijke beloning, de voortdurende strijd om de perceptie van ons land in te halen bij de positie die onze gender heeft, anders bekend als de feministische beweging. En hier zijn we, met hoeden door de straten van Washington DC.

Ik maakte er deel van uit, man. Ik werd onderbetaald, gepasseerd voor promoties, seksueel lastiggevallen, vertelde dat vrouwen "gewoon niet zo grappig zijn", en we maken geen goede managers. En dat was maar een kant ervan. Ik werd ook beoordeeld op mijn eigen geslacht omdat ik geen beter thuis had, omdat ik emotie op kantoor had, omdat ik niet het ideale lichaam van een hardloper had, omdat Adidas Zx Flux Herren ik zo traditioneel was dat ik mijn achternaam veranderde. Ik vocht het goede gevecht. En nu, terwijl ik een stap in een nieuwe richting zet, voelt het alsof ik het opgeef. In een politiek klimaat waar de rechten van vrouwen op de voorgrond staan, misschien meer dan ooit in de geschiedenis, voelt de beslissing om mijn cape uit te doen en minder te doen aan als anti-vooruitgang.

Als ik iets in het leven heb geleerd, is het natuurlijk dat elke keer dat je het gevoel hebt dat je iets zou moeten 'doen' of op een bepaalde manier moet zijn, dit waarschijnlijk allemaal onzin is. Het Nike Air Max 90 Damen enige dat u zou moeten doen, is nader bekijken wie precies deze eisen stelt en waarom u de behoefte voelt om hieraan te voldoen. Hoewel het niet leuk is om toe te geven, dat 'wie' waarschijnlijk jezelf is. Je bent een volwassene. En een van de beste dingen Nike Air Max 97 Damen over volwassen zijn is dat je niet alles hoeft te eten wat je krijgt. Ze kunnen je een geweldig verhaal geven van met superkrachten gevulde superkrachten, maar als je de wortels niet lekker vindt, eet dan geen verdomde wortels.

Dus ik ben ECHT verheugd om aan te kondigen dat ik de Chicago Marathon zal lopen als onderdeel van het 26 Strong-programma met Saucony en de Competitor Group. Het programma koppelt ervaren marathonlopers aan first-timers om hen door de ervaring te begeleiden.
Ik herinner me dat ik vorig jaar las toen Michele met haar zus trainde en de warme fuzzies Nike Air Max Tavas Dames kreeg toen ze de ervaring van training voor Honolulu deelden.

Ik ben echt enthousiast om te trainen met mijn goede vriend Heather. We hebben elkaar deze keer alleen vorig jaar ontmoet (gisteren was onze vriend-in-een-dag), maar ze werd al snel een van mijn Nike Air Pegasus 83 Femme beste en meest ondersteunende vrienden. Onze vriendschap heeft me zoveel gegeven en ik kan niet wachten om dat terug te betalen door haar te ondersteunen door middel van training voor haar eerste marathon.
Een opmerking over de keuze om met Saucony te werken: degenen die dit blog al lang hebben gelezen, weten dat ik de afgelopen jaren merktrouw ben geweest aan New Balance sinds ze mijn klant bij mijn laatste baan waren. Maar ik heb jarenlang in Sauconys gelopen voordat ik met New Balance werkte en mijn eerste twee marathons in Sauconys gelopen. Ik heb deze besluitvorming niet Adidas Zx 700 Damen lichtvaardig genomen omdat ik weet hoe het eruit ziet als ik al jaren over het ene merk schrijf en ineens een kans gebruik bij een ander merk, gewoon omdat het een geweldige kans is. Ik heb betaalde campagnes voor andere schoenenmerken afgewezen vanwege mijn loyaliteit, maar ik besloot uiteindelijk dat ik me op mijn gemak voelde bij het werken met Saucony omdat ik zo lang in hun schoenen rende voordat ik de overstap naar NB maakte.
Dus dit jaar twee marathons - ah! Ik kan echter niet wachten. Dit wordt een onvergetelijke ervaring en ik kan niet wachten om het allemaal met je te delen.



Subject Views Written By Posted
betalen door haar te ondersteunen 44 Banning 01/08/20 07:22AM


Sorry, only registered users may post in this forum.
This forum powered by Phorum.