Kimera Forum : Phorum 5
Schreibt rein was euch stört, was euch gefällt, was besser sein könnte, wie es besser wäre, usw..
ACHTUNG! Aus gegebenem Anlass (Spam) müsst ihr euch jetzt leider registrieren um in unser Forum zu posten!
Wir wollen nicht wissen, WER postet, sondern nur verhindern dass sogenannte Spam-Bots (Programme, die automatisch ihre Texte in Foren eintragen) Zugang erhalten.
Uns interessiert auch eure E-Mail-Adresse nicht, sie wird weder weitergegeben, noch öffentlich zugänglich gemacht, sondern dient nur zur Verifizierung des Accounts, den ihr jederzeit selbst wieder löschen könnt.

Für den LESEZUGRIFF ist allerdings nach wie vor KEINE REGISTRIERUNG NOTWENDIG.

Danke für euer Verständnis
The fastest message board....ever.
ascoltare la musica mentre
Posted by: Banning (IP Logged)
Date: December 19, 2019 07:57AM

Afgelopen zomer liep ik mijn eerste marathon. Verstandig of niet, ik koos er een die 5700ft aan winst en 6300ft aan verlies tussen 4500 en 8000ft boven zeeniveau omvatte (ik woon en train in Seattle ...). Het was de meest adembenemende race die ik ooit heb gelopen - en, zoals mijn eerste marathon, stel ik me die niet voor als ik mijn eerste ultra loop. Het was ongelooflijk moeilijk, vooral de "eindeloze bergrug" van mijl 10 - 19. Toen ik de laatste afdaling begon, begon het refrein van Maroon V's "Nieuwe liefde" door mijn hoofd te lopen - "Dit is nieuwe liefde ... zou het je doden om me te vergeven? ?- dezelfde regels, bij herhaling, voor de laatste 10k. Ik geloof niet in toeval in dit soort situaties, met name op momenten van inspanning. Ik ervoer Nike Air Max 270 Femme nieuwe liefde - liefde voor rennen, de vreugde om die heuvel af te glijden. Het was dezelfde opgetogenheid die mijn 10-jarige zelf had ervaren na die eerste drie kilometer hardlopen. Kon ik mezelf vergeven voor alle vreugde die ik had gemist, alle schuld die ik mezelf had opgelegd, alle manieren waarop ik niet naar mijn lichaam had geluisterd? Kon ik mezelf vergeven en gewoon genieten van die laatste zes mijl en de schoonheid die me omringde?

Ik besloot dat ik het kon - en ik zal die beslissing blijven nemen om vreugde te vinden elke dag, elke run, elke race, elke keer als ik die persoon tegenkom die mijn tevredenheid verstoort. Rennen is waar het begon, en rennen is waar het blijft - alleen nu is het echt van mij.

Net als je denkt dat Bart Yasso, de Chief Running Officer in Adidas Zx Flux Femme de wereld van Runner (en eerlijk gezegd een hardlooplegende), Adidas Superstar Hombre ons alles heeft gegeven, zet hij zijn gedeelde geest nog een stap verder met zijn nieuwe boek, Race Everything: How to Conquer Any Race op elke afstand in elke omgeving en veel plezier ermee. Race Everything is nu beschikbaar voor verkoop op Amazon en is een verzameling geheimen, inzichten en trainingsaanbevelingen van een hardloper die het echt allemaal heeft gedaan. "In de afgelopen 40 jaar heeft Yasso meer dan 1.000 races gehouden, verspreid over alle zeven continenten, op elke denkbare afstand, van lokale 5K's tot slopende ultramarathons en Ironman-triatlons." Dit boek is een echt juweeltje dat je niet wilt missen .

We spraken voor het laatst in 2014, kort nadat je CRO voor Runner's World werd. Hoe zijn de afgelopen jaren voor jou geweest?
De afgelopen jaren waren Nike Air Pegasus 83 Herren de beste die ik zo leuk vond om onze sport te zien exploderen met een recordaantal hardlopers. Sociale media hebben de afgelopen jaren een koortsachtige toon bereikt, een geweldige manier om in contact te blijven met hardlopers op wereldschaal.

Race Everything, je nieuwe boek, kwam op 10 oktober uit. Vertel ons over hoe het idee tot bloei kwam om het boek te schrijven?
Elke race waarin ik woon, word ik gebombardeerd met trainingsvragen van beginners tot ervaren veteranen. Race Alles is 40 jaar lessen geleerd van de 5k tot ultra van een race in de geboortestad naar Mount Kilimanjaro.

Voor wie is het boek? Nieuwe lopers? Doorgewinterde lopers? Casual versus competitief?
Race Alles is geschikt voor de nieuwe en ervaren loper met hardlooptips van de 5k tot de ultraafstand.

Kan iemand dit boek gebruiken als leidraad voor de overgang Nike Internationalist Femme van de ene raceafstand naar de andere?
Ja, Race Everything heeft tips om je hardlopen naar een hoger niveau te brengen, het maakt niet uit of je 5k hardloper of marathonloper bent.

Wat zijn een of twee van je favoriete stukjes advies of anekdotes uit het boek?
Van snelle tijden en persoonlijke records tot avonturen en kameraadschap, de redenen waarom we racen zijn persoonlijk en divers. Wat ik me realiseer is dat wanneer het pistool afgaat, we allemaal dezelfde koers volgen naar de finish, maar we hebben allemaal een ander pad naar de startlijn genomen.

Ten slotte kondigde je onlangs je pensioen aan bij Runner's World na een zeer succesvolle carri?re. Welke avonturen liggen voor jou in het verschiet?
Ja, ik ga aan het einde van het jaar met pensioen na 30 geweldige jaren bij Runner's World. Vanwege gezondheidsredenen en Adidas Zx Flux Womens complicaties van de ziekte van Lyme heb ik geen toekomstige avonturen in het verschiet.



Subject Views Written By Posted
ascoltare la musica mentre 63 Banning 12/19/19 07:57AM
     Montana Murphy Jerseys 22 qqqq1 01/10/20 03:20AM


Sorry, only registered users may post in this forum.
This forum powered by Phorum.