Kimera Forum : Phorum 5
Schreibt rein was euch stört, was euch gefällt, was besser sein könnte, wie es besser wäre, usw..
ACHTUNG! Aus gegebenem Anlass (Spam) müsst ihr euch jetzt leider registrieren um in unser Forum zu posten!
Wir wollen nicht wissen, WER postet, sondern nur verhindern dass sogenannte Spam-Bots (Programme, die automatisch ihre Texte in Foren eintragen) Zugang erhalten.
Uns interessiert auch eure E-Mail-Adresse nicht, sie wird weder weitergegeben, noch öffentlich zugänglich gemacht, sondern dient nur zur Verifizierung des Accounts, den ihr jederzeit selbst wieder löschen könnt.

Für den LESEZUGRIFF ist allerdings nach wie vor KEINE REGISTRIERUNG NOTWENDIG.

Danke für euer Verständnis
The fastest message board....ever.
toen ze me de beelden liet
Posted by: Banning (IP Logged)
Date: December 18, 2019 08:48AM

Toen Trail Sisters enkele weken geleden "Running Your Best After Menopause" opnieuw publiceerde, waren de positieve reacties bemoedigend en bevestigend. Vrouwen gaan in grote getale en later in het leven Adidas Zx Flux Femme op pad, dus het is logisch dat we praktische informatie willen over hoe we blessurevrij kunnen blijven, hoe we een balans kunnen vinden tussen een fulltime baan en / of opvoeden van kinderen, en om te horen van andere vrouwen die deze uitdagingen met succes doorstaan.

In 2016 schreef ik over het aanpassen aan het leven als een 50-iets in This Is 53, en vervolgens in 2018 over het aannemen van harde en enge dingen toen ik halverwege de jaren vijftig naderde. Beide zijn reflecties over het omarmen van de veranderingen die gepaard gaan met ons lichaam ouder worden, onze ouders sterven en onze kinderen opgroeien (en weg). Maar deze veranderingen betekenen niet dat we moeten stoppen met tijddoelen te gaan of uitdagende avonturen aan te gaan. Op dit moment zijn mijn man en ik op een 'sweet spot' met betrekking tot ons gezin - niemand Nike Internationalist Womens is een bruiloft aan het plannen of hebben we (nog) geen kinderen - dus we profiteren van onze vrije tijd en gezonde lichamen door te zeggen: "ja" Aan zoveel projecten en avonturen die onze kant opkomen.

Projecten kunnen van alles zijn: herhalingen van die berg in je achtertuin, een hele dag / de hele nacht uitdaging met vrienden, een persoonlijke FKT, of gaan voor de leeftijdsgroeprecords bij je favoriete race ... wat je ook inspireert!

Toen ik 55 werd, cre?erde ik een verjaardagsuitdaging: ren naar de top van de vijf "bergen" rond onze stad voordat het donker werd, op tijd klaar om vrienden te ontmoeten om te vieren met pizza en verjaardagstaart. De dag begon om 06.00 uur en eindigde ongeveer 50K met meer dan 5K klimmen en een hoop plezier - vrienden reageerden op mijn oproep voor gezelschap voor elke klim, en ik moest de hele Nike Air Max 2017 Femme dag op de paden doorbrengen met verschillende vrienden op verschillende punten. Plus verjaardagstaart aan het einde!

Om 56 te worden, nam ik het project op van het opbouwen en voltooien van vijf herhalingen van een bergpad in de buurt van mijn huis dat 1,5 mijl omhoog, 1,5 mijl omlaag is, een rang van 30% op plaatsen en 1500 voet per lus. Ik begon met ??n herhaling voor januari en werkte tot vijf voor mei. Elke herhaling duurde ongeveer een uur, en het was niet alleen echt een geweldige training voor zomer-echo's in de zomer, het was een perfecte mentale training: alleen klimmen en afdalen, ik moest het negatieve gebabbel afweren en oefenen met slijpen als het weer smerig werd. En om binnen vijf uur bijna 8K verticaal te krijgen, op slechts enkele minuten van huis, was een enorme bonus.

Een ander leuk project is om na leeftijdsgroeprecords Nike Air Max 1 Womens te gaan op favoriete races. Het is geweldig om 'binnen een race te racen' en kan ongelooflijk motiverend zijn wanneer de training oud wordt. Promise Land 50K en Highlands Sky 40 zijn twee fantastische oostkustevenementen die gelukkig records van leeftijdsgroepen bijhouden en publiceren: in 2018 was ik dolblij om 6:43 te lopen om het stevige record van 50-59 van Rebekah Trittipoe in Promise Land te breken (6: 45, ingesteld in 2010) en dit jaar heb ik die tijd met twee minuten verlaagd; afgelopen weekend heb ik mijn best gedaan om het record van 50-59 (9:07 door Cynthia Sanchas in 2007) in Highland Sky met negen minuten te verlagen.

Het nam alle aandacht die ik kon opbrengen op een koele, bewolkte dag met een ongelooflijk technisch en modderiger dan normaal pad, een pad dat me als geen ander test met zijn lange rollende Nike Cortez Womens grindwegstukken, diepe, donkere moerassen en keienvelden. Ik moest de afgelopen vier mijl harder werken dan ik ooit heb gedaan in de Old Dominion 100 van vorig jaar! Waar ik het meest van hou is dat deze trailzussen - Rebekah, Cynthia, Vicki Kendall, Janice Heltibridle, onder andere - de lat voor ons erg hoog hebben gelegd. Hoewel we niet head-to-head racen, motiveert hun erfenis me om mijn uiterste best te doen en alle vaardigheden te gebruiken die zijn opgedaan in de jaren van vallen en opstaan, en als gevolg daarvan blijf ik me ontwikkelen en groeien als een hardloper en persoon. Ik ben eeuwig dankbaar voor hun inspiratie!

Dus ik heb mijn nerdy nieuwe trainers en net op tijd lijkt het. Ik ging naar Runners Need waar ze je renden en vertragen om te laten zien hoe je voet de vloer raakt.
Mijn voeten landden in een vreemde hoek die eruitzag alsof het mijn enkels zou breken. Dus de vrouw die me beoordeelde, schreef me deze schoonheden voor die, toen ze me de beelden liet zien van hoe ik erin rende, mijn probleem hadden opgelost.

Nieuw uitgerust met mijn rennende voorraad, dacht ik dat ik zou proberen op de weg te rennen, dus op zaterdagochtend zette ik mijn nieuwe trainers op klaar om op de trottoirs van Zuidwest-Londen te beuken.

Oh jee. Niemand vertelde me dat rennen op de weg veel moeilijker is dan rennen op een loopband. Ik slaagde erin wat alleen een 'shuffle' rond het park kan worden genoemd voordat ik naar huis hinkte nadat ik 2,5 km had afgelegd. Nou, ik ben een kwart van de weg daarheen (exclusief de big-ass hill).



Subject Views Written By Posted
toen ze me de beelden liet 62 Banning 12/18/19 08:48AM
     Corey Pryor Michigan State Jersey 25 qqqq1 01/10/20 03:32AM


Sorry, only registered users may post in this forum.
This forum powered by Phorum.