Kimera Forum : Phorum 5
Schreibt rein was euch stört, was euch gefällt, was besser sein könnte, wie es besser wäre, usw..
ACHTUNG! Aus gegebenem Anlass (Spam) müsst ihr euch jetzt leider registrieren um in unser Forum zu posten!
Wir wollen nicht wissen, WER postet, sondern nur verhindern dass sogenannte Spam-Bots (Programme, die automatisch ihre Texte in Foren eintragen) Zugang erhalten.
Uns interessiert auch eure E-Mail-Adresse nicht, sie wird weder weitergegeben, noch öffentlich zugänglich gemacht, sondern dient nur zur Verifizierung des Accounts, den ihr jederzeit selbst wieder löschen könnt.

Für den LESEZUGRIFF ist allerdings nach wie vor KEINE REGISTRIERUNG NOTWENDIG.

Danke für euer Verständnis
The fastest message board....ever.
moment om ervan te genieten
Posted by: Banning (IP Logged)
Date: December 11, 2019 07:35AM

Of je nu je eerste of je 50e evenement organiseert, de expo kan een hele ervaring zijn. Ik ben naar een aantal gigantische exposities geweest (NYCM, Boston) en ik ben naar wat relatief kleinere exposities geweest (Oakland Running Festival, Giants Race). Hoewel ze in grootte kunnen verschillen, hebben ze allebei een unieke ervaring die het op zijn eigen manier speciaal maakt.

Adidas Superstar Herren Hier is een eenvoudige lijst met dingen om te doen (en te vermijden) raceweekend.

Probeer nieuwe dingen. Er zijn een VEEL leveranciers die specifiek zijn gericht op de lopende industrie en JIJ, de hardloper. Als je ooit hebt willen voelen hoe Nike Air Force 1 Womens die nieuwe massagerol voelt, probeer het dan eens. Als je je ooit hebt afgevraagd hoe kokoswater smaakt met een scheutje munt (ik weet niet eens of dat iets is), probeer het dan. Het is een geweldige kans om meer te leren over dingen die uw toekomstige kilometers kunnen verbeteren.

Nieuwe mensen ontmoeten. Als er maar iets gebeurde tijdens het raceweekend dat lopers verbond die via sociale media op elkaar in contact kwamen waar ze elkaar konden ontmoeten, chatten en elkaar een gelukkig lopende vibes toewensen ... als er maar zoiets bestond.

Ontmoet MEER nieuwe mensen. Bij enkele van de grote Nike Air Pegasus 83 Heren evenementen zijn er gastsprekers, uitgelichte atleten, auteurs of andere professionals uit de industrie die lezingen geven, boeken ondertekenen, baby's kussen, shake-outruns organiseren, enz. Bekijk het expo-schema en ontdek of er iets is dat Nike Air Max 90 Dames u interesseert.

Koop iets. Ja, ik heb het gezegd. Als dit een speciale race is, is dit je kans om iets te kopen om het te herdenken (anders dan het shirt van de finisher). Er is nauwelijks een tijd dat ik terugkijk en denk: "Ik had X niet op de expo moeten kopen." Maar er zijn een paar keer geweest dat ik terugkijkde en dacht: "Dang, ik had dat moeten oppakken." zijn lopers, je gaat het uiteindelijk gebruiken, zelfs als je er al 3 in een andere kleur hebt.

Veel plezier. Zie je die foto hierboven? Overschrijd ik echt zo de finish? Nee, maar het was een moment om mijn foto te maken en een beetje dom Nike Roshe Run Womenste zijn. Je hebt alle trainingen gedaan en dit is je moment om ervan te genieten. Veel plezier op een fotohokje, maak een foto met iets (of iemand) dat iets is waar je weer achter staat en lach eens over deze ene keer (of de 50e) dat je Nike Air Max Zero Damen iets "geks" hebt gedaan.

Dit jaar geen lentemarathon lopen? Laat een collega-hardloper glimlachen door naar beneden te gaan om te ondersteunen. Neem een ??bordje mee en vrolijk ze op. Ik zal nooit het bord vergeten dat ik zag tijdens de marathon Nike Cortez Womens van Brighton met de tekst: "Rennen! Zombies achtervolgen je! 'Wees bemoedigend of grappig. Hoe dan ook, ga niet voor de oude "Nearly There" op mijl 3. Het is niet grappig of origineel en heel mogelijk gevaarlijk - voor jou!



Subject Views Written By Posted
moment om ervan te genieten 45 Banning 12/11/19 07:35AM
     Arrington Farrar Jerseys 19 qqqq1 01/10/20 03:53AM


Sorry, only registered users may post in this forum.
This forum powered by Phorum.