Kimera Forum : Phorum 5
Schreibt rein was euch stört, was euch gefällt, was besser sein könnte, wie es besser wäre, usw..
ACHTUNG! Aus gegebenem Anlass (Spam) müsst ihr euch jetzt leider registrieren um in unser Forum zu posten!
Wir wollen nicht wissen, WER postet, sondern nur verhindern dass sogenannte Spam-Bots (Programme, die automatisch ihre Texte in Foren eintragen) Zugang erhalten.
Uns interessiert auch eure E-Mail-Adresse nicht, sie wird weder weitergegeben, noch öffentlich zugänglich gemacht, sondern dient nur zur Verifizierung des Accounts, den ihr jederzeit selbst wieder löschen könnt.

Für den LESEZUGRIFF ist allerdings nach wie vor KEINE REGISTRIERUNG NOTWENDIG.

Danke für euer Verständnis
The fastest message board....ever.
wanneer je liever thuis bent
Posted by: Banning (IP Logged)
Date: December 10, 2019 07:52AM

Gedurende de trainingscyclus heb ik nooit een sterke lange run meer dan 16-17 mijl gehad. Ze waren slecht. Plat. Soms was het de hitte, soms was het vermoeidheid. Het was het enige waar ik me zorgen over maakte en het speelde zich af op de racedag. Ik doodde mijn speedwork. Herhalingen, Nike Internationalist Homme progressie runs, tempo runs, Yasso 800s, ze waren allemaal solide, precies op gelijke voet (zo niet sneller) dan wat ik verondersteld werd te doen. Het waren gewoon die lange lange runs die niet mooi speelden.

Hamstring. NUL problemen. Hoewel ik weet dat ik nog wat werk te doen heb in het krachtspel, maar het gaf me nul problemen en was nooit een factor op de baan. Ik vergat het eigenlijk al na de eerste paar kilometers.
20 mijl in PR-tempo. Gezien het feit dat mijn lange runs gemiddeld ruim boven de 9 min. Mijlen zijn, zal ik een sterke 20 mijl afleggen en erop uitbouwen. Ik heb altijd gezegd dat je totale marathontijd wordt bepaald in de laatste 10K en dat was duidelijk het geval.

Ik raakte de muur, ik bonkte, noem het wat je wilt. Maar dit is het dichtst bij wat ik ben geweest om 3:30. Hoewel mijn algehele tijd op sommige Nike Air Pegasus 83 Damen van mijn andere pogingen lijkt, voelde deze anders. Ik voelde me sterker. Ik voelde me zekerder dat dit iets was dat ik kan doen. Ik had wat misstappen in de trainingscyclus, maar nu weet ik waar ik moet verbeteren.

Als ik in het weekend weg ben van de Great Eastern Run zonder een PB (tenzij ik het gebruik als een halve marathon met een koude PB), heb ik nog steeds twee PB's te vinden en minder dan twee weken om ze te vinden als ik om mezelf deze herfst geweldig te maken.

Dus race-overzichten zijn doorzocht, beoordelingen gelezen en beslissingen genomen. Ik zal dit weekend mijn debuut maken in de parkrun-scene en me voorbereiden op een gratis 5k-race rond een park in Londen op zoek naar PB nummer twee.

Ondanks dat ik drie jaar minder dan twee mijl vanaf het begin van mijn leven leefde en een kaart in mijn tas had, schaam ik me Nike Air Max Thea Damen ervoor dat ik nog niet eerder een parkrun-evenement heb gehaald. Het zijn gratis evenementen georganiseerd door vrijwilligers die nauwkeurig worden gemeten en getimed. Het is bekend dat Mo Farrah af en toe bij het Bushy Park-evenement opdook en als ze goed genoeg zijn voor Mo, zijn ze in alle eerlijkheid waarschijnlijk een beetje te goed voor mij.

Maar dit weekend zal ik daar verandering in brengen. En nu ik mijn trouw heb toegezegd aan de parkrun van dit weekend, kan ik niet precies op mijn woord terugkomen en verwachten dat ik hier mijn gezicht weer kan laten zien, toch?

Als je nog nooit van parkrun hebt gehoord, bekijk ze dan nu. Ze hebben evenementen in het hele land (en in het buitenland) en iedereen is welkom om te rennen of te helpen. Als je eerder een parkrun-race hebt gelopen, laat me dan hieronder weten welke je hebt Nike Air Max Command Femme gedaan.

Dus je bent de Londense marathon van 2012 niet ingegaan door de stemming, sluit je aan bij mij en de duizenden andere hardlopers die op dit moment een beetje nep voelen.

Maar het hoeft niet het einde van je marathondroom te zijn. Wist je dat andere marathons in de wereld Nike Air Pegasus 83 Womens echt bestaan? Het is waar, ik heb het gecontroleerd met Wikipedia en ze hebben bevestigd dat er eigenlijk nog andere 26,2-mijlraces zijn. Hier zijn een paar ...

OPMERKING: Alle datums zijn voor evenementen in 2012 - bekijk racewebsites voor evenementdata van 2013.

Marathon van Edinburgh, 27 mei - om te beginnen ben ik er. Dus tot ziens Jimmy. Het is een voorjaarsmarathon zoals Londen, wat betekent dat het de perfecte motivator / albatros is om je te laten rennen in de wintermaanden, wanneer je liever thuis bent en al die dvd-boxen kijkt die je voor Kerstmis hebt.

Marathon van Parijs, 15 april - het is zo dicht bij de datum van de marathon van Londen dat je tegelijkertijd traint met de hordes die VLM runnen, maar met het voordeel van een reis naar Parijs. Stelt u zich eens voor dat u aan de finish alle kaas en wijn zult eten. Nike Air Max Thea Damen Heel goed!

Shakespeare-marathon, 29 april - het is mijn theorie dat veel mensen dit evenement afschrikken door de titel, maar er is geen lezen vereist, tenzij je wilt. Een 26,2 mijl rennen rond Stratford en een kleiner veld dan Londen, dus als je vrienden zeggen dat ze 23,542e waren op VLM - je kunt zeggen dat je 234e bent geworden in je marathon.

Marathon van Manchester, 29 april - nog nooit van gehoord? Dat komt omdat de race 10 jaar afwezig was op de marathonkalender. Maar dit jaar is het terug en de organisatoren beloven een fantastisch evenement.



Subject Views Written By Posted
wanneer je liever thuis bent 48 Banning 12/10/19 07:52AM
     Jared Mayden Alabama Jersey 13 qqqq1 01/10/20 04:15AM


Sorry, only registered users may post in this forum.
This forum powered by Phorum.