Kimera Forum : Phorum 5
Schreibt rein was euch stört, was euch gefällt, was besser sein könnte, wie es besser wäre, usw..
ACHTUNG! Aus gegebenem Anlass (Spam) müsst ihr euch jetzt leider registrieren um in unser Forum zu posten!
Wir wollen nicht wissen, WER postet, sondern nur verhindern dass sogenannte Spam-Bots (Programme, die automatisch ihre Texte in Foren eintragen) Zugang erhalten.
Uns interessiert auch eure E-Mail-Adresse nicht, sie wird weder weitergegeben, noch öffentlich zugänglich gemacht, sondern dient nur zur Verifizierung des Accounts, den ihr jederzeit selbst wieder löschen könnt.

Für den LESEZUGRIFF ist allerdings nach wie vor KEINE REGISTRIERUNG NOTWENDIG.

Danke für euer Verständnis
The fastest message board....ever.
zenuwachtig over hoe de marathon
Posted by: Banning (IP Logged)
Date: December 9, 2019 06:20AM

Het 6e jaarlijkse Oakland Running Festival was dit afgelopen weekend en ik wilde iets anders proberen. Ik heb de Oakland volledige marathon 4 keer en de halve marathon ??n keer afgemaakt (verkleed als de Incredible Hulk). Dit jaar besloot ik om de ?Run The Town? -uitdaging aan te gaan: loop de 5K en de helft op dezelfde dag.

De logistiek was vrij eenvoudig, want de 5K begon om 7:45 uur en de helft begon om 9:15 uur. Omdat beide banen loops waren, was er geen behoefte aan transport tussen de twee races.

Het begin van de volledige Adidas Superstar Homme marathon. Helemaal rechts is Paddy die mede-leider van de NPSF is en een 2:44 liet vallen tijdens zijn eerste marathon.
Het begin van de volledige marathon. Helemaal rechts is Paddy (een NPSF co-leider) die een 2:44 liet vallen Nike Air Force 1 Dames op Oakland voor zijn eerste marathon.

Toen ik nog steeds probeerde voor mijn hamstring te zorgen, was het plan eenvoudig: houd het comfortabel. In echte Oakland-geest rockte ik mijn vintage Dave Stewart-trui van een A's weggeefspel. Ik combineerde het met een A's hoed en twee Pro Compression-sokken met verschillende kleuren, #twopairdontcare-stijl. Bekijk het hier.

Ik rende zonder muziek en vond het leuk om alle kinderen hun hart te laten uitrennen. Het was een druk veld en de 5K was veruit het meest populaire evenement van de ochtend. Er waren snelle hardlopers, casual hardlopers en wandelaars. Het Nike Air Huarache Dames was een geweldige mix en de omgeving was erg uitnodigend.

Tussen races door heb ik een kostuumwisseling uitgevoerd, wat gewoon betekent dat ik een nieuw shirt aan heb. De Dave Stewart-trui zou te zwaar zijn geweest om 13,1 mijl binnen te racen en de zon zou naar verwachting later op de ochtend uitkomen.

Ik schommelde mijn Grassroots-uitrusting van November Project, nog steeds in de A's hoed, en twee sokken in verschillende kleuren (zie hier), de helft begon met hetzelfde doel: het comfortabel houden. Ik heb deze race ook zonder muziek gelopen. Ik bleef het gesprek met een vriend de eerste mijl volgen, en toen vertrok hij met tempo-aspiraties in voorbereiding op Boston. De volgende kilometers gingen vrij snel voorbij en mijn benen voelden behoorlijk goed aan.

We zijn samengevoegd met de volledige marathonlopers rond mijl Nike Air Max 97 Damen 4 en het was raar omdat ik me dit punt meestal herinner als een volledige marathonloper (het is mijl 17 voor hen). De cursus volgde dezelfde route als voorgaande jaren en ik wist precies wat ik de rest van de weg kon verwachten. Ik haalde een collega-novemberproject-er volledig in. We praatten een beetje en we wisten dat het NP-cheerstation over een paar mijl opkwam, we waren allebei bang om hun energie te voeden en op dat punt te komen.

Veel hardlopers maken zich zorgen over het verliezen van hun hardloopfitness als ze langere tijd moeten stoppen met trainen vanwege blessures of omstandigheden - sommigen maken zich zelfs zorgen dat hun drie weken durende periode voor een marathon hen minder fit zal maken op de racedag . Het is begrijpelijk dat je iets wilt beschermen waar je hard voor hebt gewerkt in plaats van het te laten verdwijnen.
Ik nam vier maanden van de juiste training terwijl ik op reis ging. Zes weken voordat ik vertrok liep ik een 4:17 marathon die eigenlijk een 4:09 marathon had moeten zijn, dan een halve marathon en twee weken voordat ik vertrok. Het is eerlijk om te zeggen dat ik fit was voordat ik vertrok. Terwijl ik mijn trainers meenam en de meeste weken hardliep, was het een keer per week heel gemakkelijk en nergens in de buurt van het trainingsvolume dat ik gewend was

Toen ik terugkeerde naar het Verenigd Koninkrijk had ik twee marathons te doen, de eerste slechts zes weken na de landing in Blighty die de tweede zes weken later als trainingsrun zou fungeren. Ik was zenuwachtig over hoe de marathon zou verlopen. Ik had het voor elkaar gekregen om een ??training van 18 mijl af te ronden twee weken ervoor, maar de zorgen over de vier maanden pauze van de training waren zwaar in mijn gedachten.

Ik liep de marathon van Brighton in 4:29 en was de hele tijd ontspannen en comfortabel en had zelfs plezier. En dus, mijn punt is, als je een pauze van je training moet nemen, betekent dit een stapje terug doen, maar je lichaam onthoudt hoe deze dingen te doen. Het is gemakkelijker om een ??tweede keer fit te worden dan het de eerste keer was en je zult waarschijnlijk merken dat je niet zoveel fitness hebt verloren als je had gevreesd. Dus als je werd verteld om een ??pauze te nemen vanwege Nike Air Max 90 Mujer een blessure, doe dat dan. Het is veel moeilijker om een ??marathon te verwonden.



Subject Views Written By Posted
zenuwachtig over hoe de marathon 52 Banning 12/09/19 06:20AM
     Ezekiel Elliott College Jersey 16 qqqq1 01/10/20 04:34AM


Sorry, only registered users may post in this forum.
This forum powered by Phorum.