Kimera Forum : Phorum 5
Schreibt rein was euch stört, was euch gefällt, was besser sein könnte, wie es besser wäre, usw..
ACHTUNG! Aus gegebenem Anlass (Spam) müsst ihr euch jetzt leider registrieren um in unser Forum zu posten!
Wir wollen nicht wissen, WER postet, sondern nur verhindern dass sogenannte Spam-Bots (Programme, die automatisch ihre Texte in Foren eintragen) Zugang erhalten.
Uns interessiert auch eure E-Mail-Adresse nicht, sie wird weder weitergegeben, noch öffentlich zugänglich gemacht, sondern dient nur zur Verifizierung des Accounts, den ihr jederzeit selbst wieder löschen könnt.

Für den LESEZUGRIFF ist allerdings nach wie vor KEINE REGISTRIERUNG NOTWENDIG.

Danke für euer Verständnis
The fastest message board....ever.
centrale deel van de staat
Posted by: Banning (IP Logged)
Date: November 7, 2019 08:20AM

Ik rende aanvankelijk de paden met verschillende vrienden en liep toen meestal een paar maanden solo. Het voelde als de reset van een hardloper. Om te rennen zonder muziek, zonder tijd- of tempobeperkingen, voelde het als hardlopenvrijheid. Het Nike Air Max Sequent 2 Damen was absoluut een nieuw soort uitdaging, fysiek en emotioneel.

Ik ben momenteel trailrunning met een groep ongelooflijk ondersteunende trailzusters. De wekelijkse trailruns met mijn trailzusters zijn routine geworden, ik kijk er elke week naar uit. We rennen, we praten, we lachen en we nemen Nike Air Max 2017 Uomo veel foto's.

Ik ben nog steeds een trailrunner voor beginners en moet nog een trailrace lopen. Wegrennen en racen werd zo intens dat ik echt het gevoel had dat trailrunning leuk en drukvrij wilde blijven. Maar terwijl ik luister naar de race-verhalen van mijn vriend, zijn mijn interesse en nieuwsgierigheid gegroeid.

Onlangs nodigde een van mijn trailzusters me uit om een ??halve marathon trailrace te doen die een week gepland staat voor de Cowtown Half Marathon, waarvoor ik me al heb aangemeld. Een miljoen excuses waarom ik niet en niet in mijn Nike Air Max 720 Womens hoofd kon komen, samen met dat opgewonden gevoel in mijn buik, het vlinderachtige gefladder. En dat was alles wat ik nodig had ... Ik doe het! Ik zal waarschijnlijk bergen moeten verzetten om dit te laten werken, maar ik ga mijn best doen. In het leven krijg je geen tweede kans of een doe-over. Nike Air Max 2017 Damen Een deel van dat fladderende gevoel in mijn buik is angst, maar kansen nemen hoe we erachter komen waar we echt van gemaakt zijn.

Charlottesville ligt op ongeveer 90 minuten van The Priest and Three Ridges Wilderness (een favoriet oefenterrein voor hardlopers die zich voorbereiden op de berg 100s, met zijn lange beklimmingen en prachtige AT single track), evenals The Wild Oak Trail, de site van de Grindstone 100 en de TWEE 100. Dichterbij genieten we van alle schoonheid van de zoete SNP-paden, die 20 minuten met de auto zijn (of, als je in Nike Air Max Command Mens Crozet woont, een korte, slijpende klim op Jarman's Gap Road, 1500 voet in 3 mijl). De Rivanna Trail is de 20-mijls stedelijke ring van ??n spoor rondom Charlottesville (perfect voor hardlopen en fietsfietsen), en de bergpaden van Carter maken deel uit van Monticello's fantastische routesysteem.

Bodo's Bagels zijn de must-have pre-run carb snack, en na een dag op de paden ontmoeten we elkaar graag voor koffie bij The Mudhouse in Crozet, sjaalpizza en lokale bieren bij Crozet Pizza, en, als het mooi weer is, hop naar Blue Mountain Brewery (vijf minuten Nike Air Max Command Womens rijden van de AT in Afton) voor uitzicht op de bergen en geweldige hamburgers en bier. De Nelson County Brew Trail baant zich een weg in de buurt van Afton en is een favoriete bestemming voor mensen van heinde en verre die lokale ambachtelijke bieren willen proeven, en we hebben ook een Nike Air Max 90 Damen paar fantastische wijnhuizen in dit gebied, waaronder King Family Vineyard en Veritas. Na een lange dag buiten spelen op de paden, zijn mijn favoriete restaurants in de stad om uit te checken met mijn man Mas Tapas, Tavola (lekker Italiaans) en Continental Divide (koop de margaritas en Red Hot Blues nachos).



Subject Views Written By Posted
centrale deel van de staat 70 Banning 11/07/19 08:20AM


Sorry, only registered users may post in this forum.
This forum powered by Phorum.