Kimera Forum : Phorum 5
Schreibt rein was euch stört, was euch gefällt, was besser sein könnte, wie es besser wäre, usw..
ACHTUNG! Aus gegebenem Anlass (Spam) müsst ihr euch jetzt leider registrieren um in unser Forum zu posten!
Wir wollen nicht wissen, WER postet, sondern nur verhindern dass sogenannte Spam-Bots (Programme, die automatisch ihre Texte in Foren eintragen) Zugang erhalten.
Uns interessiert auch eure E-Mail-Adresse nicht, sie wird weder weitergegeben, noch öffentlich zugänglich gemacht, sondern dient nur zur Verifizierung des Accounts, den ihr jederzeit selbst wieder löschen könnt.

Für den LESEZUGRIFF ist allerdings nach wie vor KEINE REGISTRIERUNG NOTWENDIG.

Danke für euer Verständnis
The fastest message board....ever.
overweeg dan om hulp van een medische
Posted by: Banning (IP Logged)
Date: November 6, 2019 04:57AM

Ik heb deze vriend sinds junior high. We hebben nogal wat samen meegemaakt, in voor- en tegenspoed, dus toen ik besloot om te gaan hardlopen, wist ik dat ze af en toe op bezoek Adidas Zx 750 Damen zou zijn. Vrienden zijn een grote bron van steun en ik wist dat ze er voor me zou zijn, ongeacht mijn humeur. Soms wist ik dat ik haar zou smeken om weg te gaan, maar dat ze aan mijn zijde zou blijven.

We hebben in eerste instantie besloten om ten minste eenmaal per maand samen te gaan werken. De laatste tijd blijft ze me echter voor de gek houden, of dagen, zelfs weken achtereen uitstellen. Ik zou het niet erg vinden, behalve dat ze dan altijd willekeurig (en op het allerlaatste moment) op een racedag of een grote trailtraining wil komen. Onze meest recente run was de slechtste. Ze had me twee weken laten hangen, toen ze op kilometer 14 van een race van 12 uur gewoon opdook. In alle eerlijkheid had ze de avond ervoor gebeld om te zeggen dat ze zou komen, maar je weet het nooit met haar. Ik denk dat ze serieus was. Toen ze Adidas Zx 750 Heren hier aankwam, was ze als een manische crack-duivel. Ik wist niet eens dat ze was gearriveerd tot ik de stomp in mijn lef voelde. Ik verdubbelde bijna van pijn, terwijl mijn mannelijke lopende partner bezorgd naar me keek, maar ook verbijsterd. Hij kon haar niet zien.

En wat betreft die Superwoman-kwestie, dat verlies van identiteit, dat enge gevoel van opgeven en anti-vooruitgang? Het is absoluut allemaal onzin. Aan het einde van de dag geef ik nog steeds dezelfde hoeveelheid passie en moeite aan mijn leven, ik verdeel het gewoon over minder activiteiten. Beslissen om meer te doen in minder dingen, maakt me niet minder een vrouw. Net zoals een vrouw die er de voorkeur aan geeft haar tijd onder meer te verdelen, het ook niet verkeerd doet. En misschien is dat het juist.

In het huis. In de werkplaats. Aan de zijlijn. Op het veld. Nike Air Max 2017 Damen Zo lang hebben wij vrouwen te horen gekregen waar onze plaats is, en ons wordt verondersteld dat we ons empowered voelen wanneer we erin zitten. Maar het is onzin. Het meest krachtige is wanneer de plaats van een vrouw is waar ze maar wil.

"Ze is hier." Mompelde ik in mijn beste "winter komt eraan" -stem en bleef rennen. Yep. Mijn menstruatie was, twee weken te laat, kletst in het midden van een 12-uur durende trailrace. In een land van ??n porta-potje, en zonder extra tampons, verscheen ze met heldere ogen en bossige staart, klaar om te feesten. Ik probeerde Nike Internationalist Dames gefocust en rechtop te blijven, wetende dat ze binnen een paar uur energie zou verliezen (en ik had nog ongeveer 8 uur om te rennen). Hoewel het een enorm ongemak was, heb ik een aantal dingen geleerd.

Mensen bij ultra houden van snacks. Meisjes die ongesteld zijn, Nike Air Vapormax Mujer houden van snacks. Ultralopers zullen je niet beoordelen op overmatig Oreo-verbruik. In feite ondersteunen ze uw snackgewoonten. Dit is een geweldige tijd om een ??emotionele eter te zijn, omdat het meeste bonken wordt veroorzaakt door onjuist tanken. Ik verzet me tegen de drang om een ??nep-statistiek hierover te maken ... Eet gewoon je gomachtige wormen, ok??
Het niveau van hydratatie dat nodig is om een ??ultra te gebruiken, zorgt voor voldoende badkamerpauzes, en daarom stiekeme mogelijkheden voor vrouwelijke hygi?neproducten die veranderen. Zorg ervoor dat u niets in Nike Air Max 270 Dames de porta-can achterlaat. Verberg je afval in een ritssluiting voor later, bij voorkeur in je eigen drop bag. (maar serieus, hydrateer extra om krampen te voorkomen en zeg NEE tegen cafe?ne tijdens deze glorieuze tijd)
Een ultra afmaken is emotioneel. Het is toegestaan ??om te huilen tijdens en na een ultra, waardoor eventuele emotionele reacties worden gemaskeerd die zijn verergerd door menstruatie.
Een ultra afmaken is vermoeiend. Er wordt van je verwacht dat je crasht, waardoor schaamteloze gewaden en Netflix-tijd mogelijk zijn, zonder vuile blikken van je partner of vrienden. Je hebt die vage sokken verdiend en die tube koekjesdeeg.
Als tijdens het rennen krampen teveel worden om te dragen (en niemand heeft Midol), is whisky een geweldige remedie. Ik denk dat ik in de loop van 32 mijl ongeveer 5 schoten heb gemaakt voor medicinale doeleinden. Het voelde geweldig! 10/10; zou opnieuw doen!
?

Hoewel rennen op de doek een enorme rem is, is je cyclus een belangrijk onderdeel van je algehele gezondheid. Als u een hardloper bent die amenorroe ervaart, overweeg dan om hulp van een medische professional te zoeken. Je kunt hier en hier meer lezen over de vrouwelijke sporttriade als je vragen hebt over de menstruatie bij atleten. Hoewel de Triade informatie over eetstoornissen bevat, moeten vrouwelijke atleten weten dat een gebrek aan menstruatiecyclus kan worden veroorzaakt door een aantal voedingsproblemen, niet beperkt tot gestoord eten. Ken je lichaam en waardeer het ongemak van je favoriete maandelijks lopende buddy.



Subject Views Written By Posted
overweeg dan om hulp van een medische 69 Banning 11/06/19 04:57AM


Sorry, only registered users may post in this forum.
This forum powered by Phorum.