Kimera Forum : Phorum 5
Schreibt rein was euch stört, was euch gefällt, was besser sein könnte, wie es besser wäre, usw..
ACHTUNG! Aus gegebenem Anlass (Spam) müsst ihr euch jetzt leider registrieren um in unser Forum zu posten!
Wir wollen nicht wissen, WER postet, sondern nur verhindern dass sogenannte Spam-Bots (Programme, die automatisch ihre Texte in Foren eintragen) Zugang erhalten.
Uns interessiert auch eure E-Mail-Adresse nicht, sie wird weder weitergegeben, noch öffentlich zugänglich gemacht, sondern dient nur zur Verifizierung des Accounts, den ihr jederzeit selbst wieder löschen könnt.

Für den LESEZUGRIFF ist allerdings nach wie vor KEINE REGISTRIERUNG NOTWENDIG.

Danke für euer Verständnis
The fastest message board....ever.
stoppte ich meine
Posted by: Banning (IP Logged)
Date: October 22, 2019 07:42AM

Als je op Twitter bent, heb je deze fabelachtig roze hardloopschoenen gezien - RealFlex. Ik heb ze op Instagram vers uit de doos gezien, maar ook in actie, vaak getagd met #FitFluential #PROOF. Ze Nike Cortez Damen zien er geweldig uit op de weg en in de sportschool. Die felle kleuren knallen zeker. Deze dienen als een combinatie van functie en mode - dat heb ik gehoord. De meerderheid die ik heb gezien (op sociale media) was voor de dames. Kunnen we wat liefde voor de kerels krijgen?

Het Find Your Strong-project landde op Twitter met een enorme plons. Het beschikt ook over deze geweldige persoon. Gedurende een periode van 12 weken vroeg Saucony ons om onze sterke punten te delen via sociale media. Vertel een verhaal, tweet een foto, ze wilden dat je deelnam aan het delen van je ervaringen op de weg, het pad en natuurlijk op de stoep. Wat ik leuk vind aan de schoenen zijn de gradi?ntkleuren. Ik ben een ontwerper, dus als je een verloop precies goed doet, kan het iets moois zijn. Een pluim voor Saucony voor het out of the box denken en ons Nike Air Huarache Damen aanmoedigen om onze innerlijke kracht te vinden en te delen.

Ik hou van rennen. Het is de eerste keer dat ik de woorden zeg en het duurde ongeveer even lang om er zeker van te zijn hoe ik me erover voelde als elke nieuwe relatie. Nu moet ik mezelf hardop zeggen en heb er geen spijt van.
Ik weet dat er moeilijke tijden zullen zijn waarin ik mijn relatie met hardlopen wil opgeven, mijn trainers eruit wil gooien en ermee stoppen. Maar ik weet ook dat er veel hoogtepunten op mijn pad komen. Het is een tweerichtingsrelatie en je komt eruit wat je erin stopt.

In tegenstelling tot sommige van de ego?stische jongens die ik in mijn verleden heb gekend, weet ik dat als ik tijd maak om regelmatig te rennen, hardlopen me iets zal teruggeven. Het zal me een goed gevoel over mezelf geven en zal me nooit opstaan.

Ik wist dat het liefde was Nike Cortez Damen op zaterdagochtend om ongeveer 10.30 uur. Ik kwam aan het einde van mijn allereerste 4-mijlsrun. Ik had gehoopt dat ik de run in 40 minuten zou voltooien, maar omdat dit mijn eerste keer op deze afstand was, wist ik niet zeker of ik het zou redden. Ik keek naar mijn horloge met ongeveer 400 meter te gaan en zag dat ik aan de rechterkant was van 40 minuten om het te kunnen maken.

Mijn benen begonnen sneller en sneller te worden. Ik rende helemaal rond en niemand stond me in de weg. Toen ik de finish raakte, stopte ik mijn horloge en liet een klein kreet van vreugde horen toen ik naar beneden keek en er stond 39.20. Daarom hou ik van rennen en denk ik dat rennen ook van mij houdt.

Ik liep mijn eerste 5k afgelopen woensdag op 4 juli - ja, deze duurloper trok zijn snelle schoenen aan en probeerde het. Zoals je hierboven kunt zien, had ik de beste cheerleader die voor me klapte. Het was de eerste keer dat ze haar vader kwam zien racen. Over druk gesproken. Het was een groot moment voor mij, en ik denk dat ze er ook van genoten heeft. Ze droeg zelfs haar krabshirt. Ik zeg haar dat ze stiekem is en dingen van de zijkant moet pakken ... als een krab. Je moet haar de belangrijke Nike Air Max 90 Womens dingen leren, weet je.

Ik heb vrijwel alle doelen geraakt. Ik was misschien in staat om 5-10 seconden van de tweede mijl af te scheren, maar ik nam een ??snelle slok water halverwege. Hoe dan ook, ik ben opgewonden dat ik een solide race heb kunnen rijden en al je tips voor de race hebben echt geholpen. Ik deed een warming-up van anderhalve kilometer met veel stretchen en wat sprints / passen om de 'snelle' sappen te laten stromen. Ik plaatste 47/451 algemeen en 12/90 in mijn leeftijdsgroep.

En natuurlijk hadden we een "voorspel mijn 5k finish" winnaar. Dit waren de meest gissingen, Price Is Right natuurlijk. Gefeliciteerd Laura.



Subject Views Written By Posted
stoppte ich meine 50 Banning 10/22/19 07:42AM


Sorry, only registered users may post in this forum.
This forum powered by Phorum.