Kimera Forum : Phorum 5
Schreibt rein was euch stört, was euch gefällt, was besser sein könnte, wie es besser wäre, usw..
ACHTUNG! Aus gegebenem Anlass (Spam) müsst ihr euch jetzt leider registrieren um in unser Forum zu posten!
Wir wollen nicht wissen, WER postet, sondern nur verhindern dass sogenannte Spam-Bots (Programme, die automatisch ihre Texte in Foren eintragen) Zugang erhalten.
Uns interessiert auch eure E-Mail-Adresse nicht, sie wird weder weitergegeben, noch öffentlich zugänglich gemacht, sondern dient nur zur Verifizierung des Accounts, den ihr jederzeit selbst wieder löschen könnt.

Für den LESEZUGRIFF ist allerdings nach wie vor KEINE REGISTRIERUNG NOTWENDIG.

Danke für euer Verständnis
The fastest message board....ever.
dobbiamo cercare abbastanza
Posted by: Banning (IP Logged)
Date: October 22, 2019 07:21AM

Als je me volgt op Twitter, heb je misschien tweets van me gezien die wat steun gooiden voor een bedrijf in San Francisco, Bia genaamd - toen ze lanceerden, was ik om een ??paar redenen enthousiast.

Ik geniet van het ondersteunen van startups en hou ervan als mensen hun passies volgen en ervoor gaan.
Ik hou echt van de Griekse mythologie en Bia, gedefinieerd als de personificatie van een machtige Adidas Zx Flux Damen kracht, was een gevleugelde handhaver van Zeus, evenals de zus van Nike (Victory). (bron) Best cool, toch?
Toen ze voor het eerst werden gelanceerd, stuurde ik een paar tweets die aanmoedigingen voor hun website aanmoedigden. Verschillende mensen sloten zich aan en ik kreeg een technisch shirt als bedankje voor het verspreiden van het woord - dit was niet de reden dat ik het deed, maar het was een aardig gebaar van het bedrijf. Gelukkig voor vrouw, in die tijd, hadden ze alleen damesoverhemden. Gelukkig heeft ze een nieuw shirt. Het past mooi en ze rockt het regelmatig. Gezien het feit dat de focus voor dit bedrijf op vrouwen lag, begreep ik dat het gebruikelijk is om vrouwen te zien als de belangrijkste focus voor het runnen van artikelen en kleding. Er is tenslotte een verbazingwekkend aantal actieve vrouwen in onze Nike Air Max Sequent 2 Damen gemeenschap. Hoewel, ik ben behoorlijk jaloers dat de hardloopkleding voor dames veel modieuzer is. Toegegeven, er is een aantal geweldige uitrustingen voor mannen, maar we moeten behoorlijk hard zoeken om iets anders te vinden dan een effen gekleurd hardloopshirt en korte broek met meer dan een streep. Ik dwaal af.

Ik ga naar buiten in de hoop dat het me zal aansporen om mijn plek te eren en te rennen in de Silverstone halve marathon. De training begint deze week - alle 16 weken ervan. De grote dag is zondag 15 maart. Zie ik er opgewonden uit?
Ik heb grote zorgen, niet alleen over mijn vermogen om de cursus te voltooien, maar ook over het vervelen. Als ik rond Londen zou rennen, zeg maar, er zijn veel dingen waar ik mijn ogen en geest mee bezig kan houden. Silverstone heeft wel de noviteit van het zijn van een racecircuit, maar zal Nike Air Max 2017 Damen dit vrij snel verslijten en me niets dan mijl na mijl asfalt geven om naar te staren?

Wie weet. De pluspunten van deze race, en waarom ik ervoor koos, zijn dat het vrij vlak zou moeten zijn, het is dichtbij huis en het is dichtbij genoeg op tijd om me gemotiveerd te houden. Oooh en de goodiebag moeten echt goed zijn in de finish.

Dus ik heb een trainingsplan van 16 weken gedownload. De race is over 19 weken, maar ik ben twee weken op vakantie en heb een week Nike Cortez Dames gratie nodig om te verslappen. Het goede aan het schema waar ik mee bezig ben, is dat de eerste week uit drie runs van 2 mijl bestaat. Hoera! Zou geen probleem moeten zijn.

Ik ging gisteren hardlopen en wist 2.5 mijl te halen. Ik had waarschijnlijk meer kunnen doen, maar mijn benen klaagden. Denk echt niet dat ze volledig hersteld zijn van de 10K - ik kan toch niet Adidas Superstar Dames slechter worden in hardlopen? Misschien heb ik mijn piek al gepasseerd.



Subject Views Written By Posted
dobbiamo cercare abbastanza 53 Banning 10/22/19 07:21AM


Sorry, only registered users may post in this forum.
This forum powered by Phorum.