Kimera Forum : Phorum 5
Schreibt rein was euch stört, was euch gefällt, was besser sein könnte, wie es besser wäre, usw..
ACHTUNG! Aus gegebenem Anlass (Spam) müsst ihr euch jetzt leider registrieren um in unser Forum zu posten!
Wir wollen nicht wissen, WER postet, sondern nur verhindern dass sogenannte Spam-Bots (Programme, die automatisch ihre Texte in Foren eintragen) Zugang erhalten.
Uns interessiert auch eure E-Mail-Adresse nicht, sie wird weder weitergegeben, noch öffentlich zugänglich gemacht, sondern dient nur zur Verifizierung des Accounts, den ihr jederzeit selbst wieder löschen könnt.

Für den LESEZUGRIFF ist allerdings nach wie vor KEINE REGISTRIERUNG NOTWENDIG.

Danke für euer Verständnis
The fastest message board....ever.
tramontato per motivi di sicurezza
Posted by: Banning (IP Logged)
Date: October 18, 2019 07:07AM

Vergeet zweterige zomermiddagen of zwoele ochtenden, voor mij de perfecte omstandigheden om te rennen en die winterse dagen Nike Air Max Command Herren zoals vandaag wanneer de zon schijnt maar er nog een beetje kou in de lucht is. Niet voor mij "T-shirtweer", geef me "twee T-shirts en panty's" weer.
Wat dagen zoals vandaag hebben tijdens warme zomeravonden is het onverwachte karakter van hen. Velen van ons hebben de afgelopen weken kilometers sneeuw en ijs doorgesjokt. Het is niet altijd gemakkelijk of aantrekkelijk geweest, maar we zijn ermee gebleven en nu worden we beloond. De winter heeft ons een jem van een dag gegeven.
Vanmorgen worstelde ik niet met mijn gedachten over wanneer en hoe ver mijn run zou moeten zijn - ik kon niet wachten om naar buiten te gaan en te rennen zover mijn kleine benen me konden brengen. In de zomer beschouwen we deze dagen als vanzelfsprekend, in het voorjaar en de herfst wachten we gretig op hen. Maar in de winter, na acht weken van bewolkte Nike Air Max 90 Heren luchten en arctische wind, zijn dagen zoals vandaag als de beste cadeaus - onverwacht. Het enige nadeel is dat ze zoveel mensen uit hun huizen halen om ervan te www.chezlachassagne.fr genieten dat ik twee keer zo ver ben gerend om honden, wandelwagens en kinderen van scooters te ontwijken.

?Ik ben dankbaar dat mijn vader me heeft laten zien wat goede muziek is. Ik ken elk Beatles-nummer vanwege hem en ben gaan waarderen dat de muziek waar we vandaag naar luisteren sterk wordt be?nvloed door het Beatles-geluid. Gek. Je zou hier echt elk Beatles-nummer kunnen plaatsen. Norwegian Wood, Let it Be, Strawberry Fields, maar dit nummer lijkt perfect voor een dankbare dag als deze.

Ik ben gewoon dankbaar dat we de mogelijkheid hebben om op deze manier naar muziek te luisteren. Als mainstream-radio niet open stond voor verschillende soorten 'populaire' muziek, Adidas Adilette Slides Womens zouden de meesten van ons dit soort geluid nooit kunnen horen. Het kan worden vermeld als 'iets actueels', maar dit klinkt allesbehalve. Wees open voor nieuwe Nike Air Vapormax Mujer muziek, je zult misschien verrast zijn.

Veel vrouwelijke hardlopers denken twee keer na voordat ze de deur uitlopen voor een run zodra de zon om veiligheidsredenen is ondergegaan. Gelukkig zijn aanvallen op hardlopers niet zo gebruikelijk, maar het is aan iedereen om te beslissen waar en wanneer ze zich veilig voelen rennen. Als je besluit om in het donker te rennen, of je nu een man of een vrouw bent, zijn er nog een paar dingen om je zorgen over te maken dan alleen de lokale gekken. Het donker maakt het moeilijk om te zien waar je je voeten neerzet - dus boomtakken, losse straatstenen en afval kunnen je gemakkelijk laten struikelen. Of als je pech hebt zoals ik, leg je je voet in een grote stapel hondenpoep.
Ja, de run van vandaag begon met de spannende taak om met een stok hondenpoep uit de zool van mijn trainer te plukken. Nike Air Max 90 Herren Het werd nog erger door het besef dat mijn trainers de afgelopen dagen in mijn tas hadden gezeten en de poep een beetje harig was geworden. Yuk, yuk, yuk. Mijn idee van wat vies is, is veel veranderd sinds ik begon te rennen - achter een struikje wrijven, mijn neus aan mijn mouw afvegen en (zoals jullie allemaal weten) het dragen van een stinkende kit zijn allemaal dingen waar ik goed in ben. Maar hondenpoep - dat is nog steeds aan het mengen.
Janathon-dagen 7 en 8
Gisteren heb ik geruild voor het drinken van schoten. Het was om vele redenen geen verstandige beslissing, maar daar zullen we niets meer over zeggen. Vandaag liep ik twee mijl en stel me voor hoe de ontdekking van de hondenpoep mijn kater hielp.



Subject Views Written By Posted
tramontato per motivi di sicurezza 60 Banning 10/18/19 07:07AM


Sorry, only registered users may post in this forum.
This forum powered by Phorum.